Får ikke til xenon i 1000metere

Anbefalte innlegg

Hei!

Fattern kjøpte noen tusenmetere idag som var montert H1 xenon i.

Han har en Suzuki Grand Vitara om det har noe og si..

Monterte opp lyktene istad og koblet til sånn som det står i bruksanvisningen (tror jeg) men det lyser ikke.

Er en blå(+) og en sort(-) ut av ballasten som det står skal innpå bilens orginale pæresokkel.

Her satt jeg den sorte på minusen til den orginale lyspæra og den blå til den som går til fjernlyset.

Blir ikke dette riktig da?

Og evt før jeg prøver den rett på batteriet, er det skadelig for ballasten om jeg setter + og - rett på batteriet? I hodet mitt skal ikke dette være noe problem men det er jo ikke alltid at alt stemmer der!: klø :

Første gang jeg kobler opp xenon bare så det er sagt så kan godt hende jeg er helt på jordet her..

Mvh Tor Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv den rett på batteriet, det er ikke noe problem..Men kobler du ledningen til tusenmetrene sammen med ledningene inn på hovedlampene? Du må ha et relesett som tar strøm fra batteriet til tusenmetra, og kun har signal fra hovedlampa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver jeg det:) Hm. Er jo kun to ledninger. Altså pluss og minus. Hvordan får jeg da koblet dette via batteri? Må koble inn rele da altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du skal koble det til batteri for å prøve, så bare tar du stikkene fra ballasten og holde på batteripolene. Men når du skal koble det opp på bilen, så må du ha et relesett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.