#1 Skrevet September 21, 2010 (endret) Hei Dama har en Golf V der vindusheis på sjåfør siden fremme har sluttet å virke. Regner med att det er motoren som har tatt kvelden. Hører det klikker inne i dør, men motoren går ikke. Hva er det vanlig att man må bytte? Må hele mekanismen byttes eller kan kun motor byttes? Tok av dørpanelet utvendig i kveld for å feilsøke, men der kom jeg ikke til motor eller ledningen til denne. Prøvde å demontere dørtrekket, men det fant jeg ikke ut av.. Kom med tips folkens, håper noen har vært borti dette før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2010 sjekk ledningsnettet i døråpningen tipper det er av ett par ledninger der .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2010 sjekk ledningsnettet i døråpningen tipper det er av ett par ledninger der .. Skal sjekke dette, men siden jeg hører det klikker inne i døra (likt som de andre dørene) så trodde jeg att jeg hadde strøm fram til motorn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2010 Sjekket ledningen i døråpningen nå og der var det isolasjon som var dårlig og minst en ledning som var knekt. Hva bør jeg gjøre da? Skjøte ledningene på nytt eller bytte ledningsnettet til døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2010 kan jo skjøtes som en repløsning.. men det beste er jo å bytte ut dørledningsnettet... fåes kjøpt komplett til hver dør på møller .. mener å huske det ikke er så avskrekkene pris heller ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2010 Ledningsnettet til døra kostet 671,- Så da blir det å bytte det. Men da må noen komme med tips ang. demontering av dørtrekket. Fant 3 skruer under og på toppen framme. Under dørhåndtaket var det også 2 skruer, men fikk ikke av dørtekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2010 Trenger tips til hvordan man demonterer dørtrekket da det må av for å bytte ledningsnettet i døra. Skal det dras opp ell ut etter skruene er løsnet, og har jeg funnet alle skruene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2010 når du har skrudd ut alle disse skruene sitter trekket i klips rundt hele. så dra det mot deg og opp etterpå. for å komme til ledningsnettet så må du også ha ut ruta og vindusheverplaten. (motoren sitter fast i denne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2010 når du har skrudd ut alle disse skruene sitter trekket i klips rundt hele. så dra det mot deg og opp etterpå. for å komme til ledningsnettet så må du også ha ut ruta og vindusheverplaten. (motoren sitter fast i denne) Må vel ta av dør panel utvendig også for å komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=189831 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2010 Må vel ta av dør panel utvendig også for å komme til? Ifølge verkstedet som byttet mitt ledningsnett i førerdøren, så må man av med utvendig dørpanel også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2010 Ifølge verkstedet som byttet mitt ledningsnett i førerdøren, så må man av med utvendig dørpanel også Ta av utvendig panel er ikke noe problem.. hadde det av en dag for å feilsøke.. Og etter beskrivelse over her så får jeg vel av dørtrekk innvendig også.. Så da er det bare vente på ledningsnettet (var tyskland vare).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...