Polo hakker og går på tomgang

Anbefalte innlegg

Polo 1.4 99mod går veldig ujavnt særlig på tomgang. Tendens til kveling når jeg bremser på gir. Veldig sur eksos uforbrent.

Leser av feilkoder 01087-016 02/02 kwp 1281 Basic settings not preformed. Static sinal outside toleranca

Får også kode 00533 -009 01/02 kwp1281 Idle speed regulation. static adaption limit exceededed.

Har prøvd å lese noe om dette, men jeg blir ikke noe klokere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært endel problemer med gass spjeldene på disse poloene. Kan være verdt ett forsøk å ta av luftfilterhuset og rense nedi rundt og selve spjeldet, blir litt gugg der pga oljeåndingen går inn i luftfilterboksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok av hele spjell huset og renset det hele gullende rent. Mye skitt der. Nå går den på tomgang, men det virker som den går på tre sylindere. skiftet plugger. Skal måle kompresjon for å se om det er ok på alle fire. Hvis det er ok får jeg vel sjekke pluggledninger og fordelerlokk. Har forøvrig de samme feilkodene etter denne jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.