Gjester - få mer glede av forumet som medlem.

Anbefalte innlegg

Betalte 2011 kontigenten med god samvittighet!

Får jo også klubbrabatt hos mange bil relaterte butikker rundt om i Norge!

400kr tjener man jo inn ved første bestilling hos feks NBS! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse Nordhus: Eg betalte medemskontigenten 2 februar 2011 og mistet i dag tilgangen til forumet kan noen få sjekket dette før abstinensene blir for store: flau : betalte via kontonr: 7058 05 94946 v/john k

 

Hilsen

Lasse fra Lånt konto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse Nordhus: Eg betalte medemskontigenten 2 februar 2011 og mistet i dag tilgangen til forumet kan noen få sjekket dette før abstinensene blir for store: flau : betalte via kontonr: 7058 05 94946 v/john k

 

Hilsen

Lasse fra Lånt konto

 

betalingen din er ikke registert inn på våres konto når jeg ser etter nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære medlemmer:

Leser man første post i denne tråden så ser man at emnet er å få rekruttert medlemmer. Videre utover i tråden skryter folk av fordelene med å være medlem og underbygger dermed emnet.

Alle mulige spørsmål omkring eventuelle mangler ved medlemsskapet, feks at du er kastet ut selv om du mener å ha betalt, henvises generelt sett til denne delen av forumet som er spørsmål og svar til hovedstyret: http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=126

Derfor er et par poster om "når får jeg medlemskortet mitt" slettet og/eller flyttet til tråden som handler om akkurat det: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=176056

 

Postene om temaet under her lar vi stå da det er reklameverdi, men ytterligere poster av samme slaget anses som OT og vi lbli slettet. Vi hensviser nok en gang til den øverste linken i denne posten for slike spørsmål.

 

........kan noen få sjekket dette før abstinensene blir for store: flau :

Hilsen

Lasse fra Lånt konto

 

Hehe, dette er god reklame for hvor bra forumet faktisk er for medlemmer kontra ikke-medlemmer: Dere som ikke er medlemmer, se hvor raskt medlemmer savner forumet når de blir kastet ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp vært på forumet uten å vært innlogget, og det er stor forskjell på med og uten innlogging;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal handle deler for ca 2500 et sted vi har rabattavtale så er medlemskontingenten spart inn bare på den ene handelen. Da blir et bra forum, muligheter for utstilling og banekjøring bare bonus.

 

Det er langt morsommere og nyttigere å kunne kontakte hverandre gjennom meldingssystemet og ved at vi ikke er anonyme når man er innlogget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meldte meg inn for snart en måned siden, og det har verdt hver eneste krone! Dere møter utrolig hyggelige og imøtekommende, samt hjelpsomme mennesker som deler akkurat samme innteresse som deg :)

 

Gjør som meg og meld dere inn, dere kommer ikke til å angre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fikk jeg telefon fra en kar som hadde trøbbel med bilen sin, han hadde sett her på forumet at jeg har vært borti akkurat den motortypen han har og trengte noen tips.

 

Han fikk selvfølgelig ingen hjelp da han ikke er medlem : haha :

 

Jeg ba ham heller melde seg inn i klubben på linje med oss andre som stiller opp med 400 kr i året for fellesskapet.

 

Hvis han melder seg inn vil han selvfølgelig få hjelp, da kan han legge ut en teknisk tråd hvor han beskriver problemet sitt og spør om råd. I nødsfall hvis man av en eller annen grunn ønsker å kommunisere privat med enkeltpersoner så er det også bedre å være medlem, da kan man kommunisere via personlig melding her inne. Det er bedre enn telefon fordi man kan sende linker til relevante tråder samtidig som man knytter noen kommentarer.

 

Til deg som ringte meg i stad: Jeg skal selvfølgelig ikke avsløre hvem du var etter at du har meldt deg inn, selv om jeg synes det var litt frekt å tro at du kunne snylte gratis på forumet og deretter bruke av min fritid:p Og du er selvfølgelig hjertlig velkommen i klubben :)

 

Det er pt 9 medlemmer og 53 gjester som leser den tekniske spalten her på forumet. Dere 53 går glipp av blant annet:

- å kunne legge inn egne spørsmål og svar

- å kunne søke etter eldre tråder om din biltype

- flere deler av forumet som er usynlig for ikke-medlemmer

- rabattavtaler som gjør at du sparer inn de usle 400 kr etter kort tid.

 

Denne tråden har forøvrig 3.385 visninger frem til nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært medlem her siden jeg kjøpte min første Audi A4 i 2006, da jeg trengte hjelp til å få satt fronten i serviceposisjon for å komme til multireimen. ja dette husker jeg faktisk...: rolleyes

Kunne aldri tenkt meg en dag uten tilgang til forumet :)

Om jeg en gang skulle kjøpe meg en non VAG blir jeg fortsatt å være med som støttemedlem. (Selv om dette kanskje blir litt vanskelig, da jeg er på tur å kjøpe meg en audi 80...hehe) Denne bilen regner jeg med å tjene inn med rabattene jeg får siden jeg er medlem :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er åpnet for innmelding og betaling for 2012, man får da resten av 2011 på kjøpet.

 

I tillegg til den gleden du kan ha av alle nyttige og unyttige funksjoner på forumet så kan du som medlem også få "nødhjelp". Når du står fast kan du søke etter tråder med det innholdet du er på jakt etter, søkefunksjonen mangler for gjestene.

 

Forumet inneholder pr i dag:

Tråder: 219.936,

Innlegg: 2.377.768

Aktive medlemmer siste to uker: 1.866

 

Nå er vi også i gang med å utvikle en egen wiki, den får du ikke engang smakebiter av da du må være medlem og logge inn for å se noe som helst der:)

 

Nå er det 14 medlemmer og 49 gjester i denne tekniske kategorien.

Totalt sett på forumet er det 178 medlemmer her og 121 gjester.

Gestene må da vel forstå at vi medlemmer også har en del andre andre attraktive deler av forumet hvor vi er og som dere går glipp av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo også tilgang til alle DIY trådene og WIKI'en når man er medlem! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskeligere å komme på noe som er bedre "value for money" enn et medlemskap i VACN. Husk at bare abonnementet på Autofil som følger med på kjøpet koster 399,- ALENE. Dessuten er medlemskontigenten for lengst spart inn når du viser medlemskortet når du bestiller en service på Møller :P

 

Edit: I tillegg er det selvfølgelig veldig trivelig også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder du deg inn for 2012 nå så får du en måned gratis.

Jo lengre du venter med å melde deg inn, jo kortere tid får du valutta for pengene.

Meldemskapet varer ut kalenderåret, så venter du helt til mars 2012 får du bare 10 månder, mens i dag får du 13.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare et lite spm. av nysgjerrighet ang. førstesida, http://www.vwaudi-club.no/, hvor det står: "VI SKAL STRAKS OPP MED NYE HJEMMESIDER. AVVENT INNMELDING TIL DISSE ER KLARE !"

 

Kan det være at dette er noe som skremmer folk fra å registrere seg som medlemmer?

 

Forøvrig så er dette en klubb jeg ikke angrer et sekund på jeg ble medlem i, vil virkelig anbefale alle med interesser for vag om å bli med i. Dere medlemmer har hjulpet meg mer en 1 gang! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett Dag Ivar.

Klart at den teksten skremmer vekk folk, så den skal vi fjerne.

 

Teksten var ment som opplysning til folk som evt fikk noen tekniske problemer med å melde seg inn med dagens nettløsning.

 

Det er ingen grunn for nye medlemmer til å vente med å melde seg inn. :)

 

Selv har jeg også betalt medlemskapet for 2012, jeg vil ikke risikere et sekund uten forumtilgang når deadline for videre tilgang plutselig kommer som julekvelden på kjærringa en stund utpå nyåret. Neste år vil nok det skje adskillig tidligere enn i fjor, men ikke så raskt som i en viss periode.;) Så hvorfor ikke safe og betale allerede nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som tegner medlemskap for 2012 før nyttår har også mulighet til å delta i en konkurranse som vi nå har gående blant medlemmene. Det er kun medlemmer som får tilgang til tråden med konkurransen (ligger på en av de kategoriene som kun er tilgjengelig for medlemmer)

 

Premien for en heldig vinner er en sittepå-tur på bane med denne:

 

IMG_5070.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo tidligere i året du bestiller medlemskap, jo lengre tid får du for pengene.

Meld deg inn nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er flere jeg vet om som ikke forstår hvorfor en betaler 400,- i året for å være på et/en forum (klubb). De er ikke medlemmer her så de vet ikke hva de snakker om:p For 400,- får man hjelp her inne istede for å sette bilen på verksted som koster (minimum) 1000,- med en gang, man har gode rabattavtaler, mulighet til å kjøpe ting brukt istede for å handle nytt hos f.eks Møller, Mekonomen eller Meca til flere tusen. Som nevnt tidligere, man får ikke noe mer valuta for pengene, enn det man får hos vacn!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster 400 å være medlem her per år, de første 2 årene med medlemsskap her tjente jeg inn ved å kjøpe vinterfelger hos møller, fikk 1000kr rabatt på felgene fordi jeg var medlem her.

 

Tror ikke jeg skal begynne å regne på hvor mange tusen jeg har spart hos møller på å være medlem her, men det er ihvertfall mye mere enn jeg har brukt på medlemsskap så lenge jeg har vært medlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steinar, da! :P

Hvis jeg har hatt tid, har jeg hjulpet flere som kontakter meg, og selv om jeg mistenker at noen ikke blir med, så har jeg i hvertfall tre jeg vet har meldt seg inn i ettertid!

Meld dere inn, og bli med å gjøre klubben ennå bedre!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemmer fra 2010 og 2011 som ikke hadde fornyet medlemskapet i løpet av midten av mars fikk brev med giro. Pga misforståelser mellom regnskapsbyrået vårt, banken, NETS og oss har det tatt lang tid å oppdatere medlemsregisteret vårt med de som har betalt denne giroen. I påvente av det ble ikke 2011 medlemmer som ikke har betalt 2012 utestengt fra forumet før i går.

 

Både gamle plutselig utestengte medlemmer fra 2011 og andre vil få mer glede av forumet som innloggede medlemmer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.