#1 Skrevet September 21, 2010 Hei Tittel sier vel det meste jeg lurer på. Dekk dim er 225/35 rundt om på felgene Passer dette? Mvh. Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2010 Vet at det kjøres med 9x18 et 35 på caddy, så de burde gå greit. Mulig det kan bli litt problemer med å få skyvedøren helt opp. Her er et bilde av en caddy med 9x18 Et 35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2010 Dette så perfekt ut blir jo likt som med 9,5 med et40 det der : ) bare håpe det ikke treffer fjørbenet på innsiden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2010 Vet du forresten dekkdim der også ? Og er det mulig å få den noe lavere, med tanke på under bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2010 Her tror jeg han har gjort en del bak. Jeg mener 8,5 og et45 er maks. Framme er den som en Touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2010 Her tror jeg han har gjort en del bak. Jeg mener 8,5 og et45 er maks. Framme er den som en Touran Hva mener du med gjort en del? Er vel ikke så mye annet man kan gjøre enn å valse bak vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2010 Hva mener du med gjort en del? Er vel ikke så mye annet man kan gjøre enn å valse bak vel? Du har jo døren som er en del av skjermen, sikkert ikke lett å valse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2010 Du har jo døren som er en del av skjermen, sikkert ikke lett å valse. Sant nok. Men det får vi se på når man kommer så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2010 Bilen er smalere bak. Når jeg kjørte med 8,5x19 et45 så så jeg felgen gikk ut og inn av hjulhuset i svinger og da var felgene på utsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2010 Bilen er smalere bak. Når jeg kjørte med 8,5x19 et45 så så jeg felgen gikk ut og inn av hjulhuset i svinger og da var felgene på utsiden Såpass ja. Hmm.. Men takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 25, 2010 sjekk denne linken av min gamle firmabil, gikk greit uten last i, men måtte valse hjulbuene bak til slutt. Med 500kg baki vart det subbing. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144059&highlight=caddy+firmabil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 26, 2010 Se der ja. Men dette er jo 8" bred felg med et35 ? Nå er det snakk om 9,5" bred felg med et40 for min del. Så den vil jo bygge 10mm lenger ut hvis jeg ikke regner veldig feil nå? Men med strekken som er og litt camber så kan det jo gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 26, 2010 Så den vil jo bygge 10mm lenger ut hvis jeg ikke regner veldig feil nå? Bare litt feil pluss på ytterligere 4 mm til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 26, 2010 Bare litt feil pluss på ytterligere 4 mm til Men tenkte siden det var 5 i forskjell på innpresset ? Da bygger den jo ca. 5mm mer inn ellno ? også kan du plusse på... Nei, faen. Greit Tore ;p NATTA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 26, 2010 Hahaha. Simen-Ink ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...