#1 Skrevet September 21, 2010 hvordan får man justert Bonrath Monoviskern slik at den ikke står rett opp når den stopper? vill at den skal ligge nede på sjåfør sia gjelder golf mk2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2010 1. Kjør viskeren til der den stopper. 2. Løsne den delen (arm) som er montert rett på viskermoteren 3. Legg viskeren der du vil at den skal ligge 4. Fest delen (arm) på viskermotoren igjen Da skal det være gjort. NB: Skur av tenningen og pass på fingrene. De viskermotorene er sterke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2010 takk for guide:) da skal jeg nok få det til i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2010 NB: Skur av tenningen og pass på fingrene. De viskermotorene er sterke! Kan jeg skrive under på !!!!!!! Holdt på å klippe et par fingre når jeg drev å justerte monovisker på Jettaen jeg hadde for mange år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...