A4 B5 - Passer facelift dører på pre-face bil?

Anbefalte innlegg

Som topic sier,

Skal mest sannsynlig kjøpe nye dører til bilen min som er '96, altså pre-facelift.

Og de nye dørene er facelift.. Spørsmålet er da om disse smetter rett på?.. Vet de ser litt annerledes ut mtp håndtaket osv, men er formen, hengslene og selve dørlåsen lik ?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De går nok sikkert rett på (iallefall henglsene) men den største forskjellen blir vel den lista som går over dørene og inn på framskjermen. Den er tykkere på facelift, og det vil ikke se spesielt pent ut.

prefacelift (tilfeldig finn-bilde)

32_-1934041375.jpg

facelift (tilfeldig finn-bilde)

99_-422780125.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den burde jeg vel klare å redde inn ved å f.eks kjøpe kun de små listebitene som er på skjermen, og få byttet?

Men takk for at du nevnte det, skal få sett litt nærmere på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener og komme på att de små listene der faktisk er ganske dyre nye på møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener og komme på att de små listene der faktisk er ganske dyre nye på møller.

Med min flaks, så er de nok det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Front skjermene er også forskjellige. Så ser ut som vinkelen der den lille lista er ikke er lik. Jeg anbefaler deg og droppe dette og heller få på S4 front/sidekjørt og bak fanger :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med min flaks, så er de nok det :P

Mener å hørt at det er rundt 500kr lista. Kanskje mer : (

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å hørt at det er rundt 500kr lista. Kanskje mer : (

Var innom Møller Sandefjord i dag, og hørte på pris på listene som sitter på skjermene.. 110kr pr stk .. så overkommelig ..

Men må nok finne meg en facelift og se på i virkeligheten for og kunne se litt mer nøye hvor store forskjeller det er gitt ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ånei, det var jo ikke så ille. Mener kameraten min betalte rundt 2000kr for listene rundt om på sin A6. Så det var vanvittig prisforskjell : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ånei, det var jo ikke så ille. Mener kameraten min betalte rundt 2000kr for listene rundt om på sin A6. Så det var vanvittig prisforskjell : p

Ja, tror det er dem listene på dørene, altså dem største, som er svindyre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.