#26 Skrevet Oktober 3, 2010 Ja, statoil breivika. Sindre: JA det blir noe av så heng i å vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 3, 2010 Da e d vel bare å vente på bilda....*spent* E d en egen tråd førr treffbilda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 3, 2010 Vi lager nok en egen tråd på media delen ja fra photshooten når vi får bildene fra Martin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 3, 2010 høres bra ut glemte at eg sku handle meg skiltplater å få tak i nå stickers idag...men d har dokk på vwærkste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 4, 2010 Det stemmer godt det Er bare å stikke innom der nede å se om det er noen der en dag, evt ringe meg. I dag er jeg på jobb til 23:00 vel å merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 7, 2010 Spørs om det er vits å lage egen tråd på mediaforumet for bildene, blir ikke så mange:P Må huske at meste parten av tiden gikk på å fotografere gruppebildet:) Så, blir kanskje 4-5-6 bilder totalt fra min side! Har gjort ferdig 1 så langt. Det er av Poloen til Mikael. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 7, 2010 Så gjennom bildene nå, blir maks 4 fra min side:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 7, 2010 Spørs om det er vits å lage egen tråd på mediaforumet for bildene, blir ikke så mange:P Må huske at meste parten av tiden gikk på å fotografere gruppebildet:) Så, blir kanskje 4-5-6 bilder totalt fra min side! Har gjort ferdig 1 så langt. Det er av Poloen til Mikael. awesome.. får bare mere å mere lyst til å senke den før vinteren kan jeg bruke bildet litt rundt om kring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 7, 2010 Feel free to use it!Bare ikke fjern name tagen så er jeg fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 8, 2010 tnx =) merket fortjener du absolutt =) mitt nye bankkort bilde!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 9, 2010 Jeg stemmer for media tråd uansett om det er 2 eller 10 bilder. Syns vi skal vise at det er aktivitet her opp også uansett størrelse. Jeg har noen jeg fikk fra Thomas også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 11, 2010 noe nytt ang. mediatråd å bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 19, 2010 Kommer de fleire bilda snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 29, 2010 Smeller ut tre bilder til, blir hvertfall et gruppebilde til:) tar litt lengre tid med det bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 29, 2010 Fine bilda angre på eg ikkje fikk tatt fleire bilda av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 27, 2010 Enda ett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 27, 2010 fins det noen info om den RS6`en der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 27, 2010 fins det noen info om den RS6`en der? Hvis ikke jeg husker feil på reg.nr., så er vel det den A6-en som har RS4-motor. Edit: Tråd her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 28, 2010 Hvis ikke jeg husker feil på reg.nr., så er vel det den A6-en som har RS4-motor. Edit: Tråd her... ja på finn låg den vel som en ombygd a6 til rs6 med 2.7 liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...