#1 Skrevet September 22, 2010 (endret) skulle skifte temp giveren igår men når jeg tok ut kontakten så smuldret den bare opp, så no har jeg 4 ledninger jeg ikke vet hvor skal. så om noen kunne gått ut og tatt en titt på temp. giveren (eller MFTS) hvor ledningene skal hadde det vært fint =) dele nr: 034919369c fantastisk kunstnerisk tegning av Michael valberg. men viser hvordan den ser ut. og et bilde av den =) http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/MFTS.jpg plassering i etka følg den "røde" slangen, den går inn på et metallrør så kommer du til en føler med 2 ledninger. så noen cm lenger kommer du til denne "temp.giveren". den står under syl2 (der 1 er mot fronten). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2010 (endret) Kjøp deg følgende deler: 1 x 893 971 974 med stikkere og ledning 1 x 4A0 971 876 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2010 har allerede kjøpt temp giveren på møller. men får er den delen med kontakt samt en liten bit ledning? hvor får jeg kjøpt den? spurte på møller de hadde bare løse kontakter og plugger, så feit fortsatt ikke hvordan de skal kobles =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2010 Bestiller du de delenr jeg har skrevet får du riktig kontakt med stikkere og ledning (du må si at du skal ha stikkere og ledning) pluss at du får en ny gummihylse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2010 ok, tusen takk, skal ta å ringe i morgen. men hvis noen kunne tatt en titt på sin bil hadde d vært fint, sikkert bestillingstid på dette. og hvis jeg har forstått det riktig så gir denne sensoren beskjed til ecu om motoren er kald eller varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2010 Om jeg leser det riktig, så er det F76 det er snakk om; Svart/Blå 3/+ Blå/Brun 1/T Blå/Gul 4/C Blå/Hvit 2/R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...