Noen i Follo som vil ha en skrujobb?

Anbefalte innlegg

Har en nabo som trenger skruhjelp en kveld eller en dag i en helg snart.

Er noe prosjekt med motor eller gir, lurer på om det var skifte av clutch eller noe. Trenger ikke å ha selvstendig peiling, han trenger bare hjelp slik at arbeidet går raskere. Skjer ute.

Han betaler 200 kr/timen.

Send meg en PM med telefonnr hvis du er interessert så formidler jeg videre kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en nabo som trenger skruhjelp en kveld eller en dag i en helg snart.

Er noe prosjekt med motor eller gir, lurer på om det var skifte av clutch eller noe. Trenger ikke å ha selvstendig peiling, han trenger bare hjelp slik at arbeidet går raskere. Skjer ute.

Han betaler 200 kr/timen.

Send meg en PM med telefonnr hvis du er interessert så formidler jeg videre kontakt.

hva slags bil å motor er det snakk om da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags bil å motor er det snakk om da? :)

Man hjelper vel bare naboer som har Audi :P

Er nok ikke så relevant hvilken bil det er, det viktigste er at man gidder å holde på ute i 12-13 grader og ikke er redd for å bli møkkete på fingrene og vil tjene noen kroner.

Han har to A6'er av noe eldre årgang og en Opel kassevogn, tror det er en av A6'ene det gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.