trenger fargehjelp til senter,å litt dekk hjelp

Anbefalte innlegg

holder på å pusse opp noen felger jeg skal ha på Sciroccoen i vinter. Er ferdig med kantene og sandblåst senter, som ble noe grovt så disse må pusses endel til.

Disse skal pulverlakkes, men er usikker på om jeg skal gå for hvit eller anen farge, så hvis noen vil komme med innspill eller photoshoppe et bilde hadde det vært supert! :)

PICT0994.jpg

PICT0993.jpg

PICT0997.jpg

De vil forresten kun bli lakkert i en farge som de har inne da de kun kjøper pulver i 20kg doser, som kan bli noe mye og dyrt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger vel ann til hvit, men lufter det bare her for innspill...

svart blir det ikje, tror det forsvinner litt og blir seende så lite ut.

takk for innspill!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit syens jeg du skal gå for Roger.

Men jeg hadde stemt for hvitt senter og svart kant. Just my 50 øring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålangt du beholder kantene i blankpolert vil jeg også si at hvitt hadde blitt best på senteret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålangt du beholder kantene i blankpolert vil jeg også si at hvitt hadde blitt best på senteret :)

ja ser vel ut som det blir hvit, nå er 2 sentre klar for lakk så blir vel en økt til,for å få de levert til pulverlakk midt i uken engang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt pain å ha hvitt senter på vinterfelger kanskje, men samtidig så blir vel denne bilen sikkert vasket oftere enn gj.snittet slik at det ikke blir no særlig problem. Enkle felger å holde rene også, så :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt pain å ha hvitt senter på vinterfelger kanskje, men samtidig så blir vel denne bilen sikkert vasket oftere enn gj.snittet slik at det ikke blir no særlig problem. Enkle felger å holde rene også, så :)

ja tenker ikke så mye på vask :) blir nok mindre jobb en sommerfelgene uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal dekk til denne bilen være merket med?sitter på dekkonline nå men er litt i stuss siden det er 4 utgaver av samme vinterdekk.... regner med XL er til tyngre biler?

225/40 R18 88H ? H-210

225/40 R18 88V ? V-240

225/40 R18 92H XL ?

225/40 R18 92V XL

Q-160

R-170

T-180

U-200

H-210

V-240

W-270

løst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bokstavene er da max hastighet?

klar over det men lurte på hva jeg måtte ha på min, og var inne på dekkonline og hadde ikke med meg vognkortet, skal ha min. V dekk på vinter stod det der... Vinterdekk er bestilt!

Og sentrene er levert pulverlakk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen krav til hastighetsmerking på vinterdekk, og Q er vel de som er best egnet på nordisk føre :) (men har klart meg fint til nå selv, og skal først nå prøve meg meg Q dekk :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.