#1 Skrevet September 22, 2010 Ikke noe Vag, men akkurat det driter jeg i..... Dette var RÅTT :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2010 Det er helt rått ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2010 SLS er etter min mening den råeste bilen rent utseendemessig som er kommet ut i år. Flere år tilbake også forsåvidt. Elsker den sinssykt maskuline fronten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2010 Helt grei bil samling som sto der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2010 Ja, er en helt rå bil, å omgivelsene rundt gjør det jo ikke noe verre da Jeg jobber som bilopperettar, å satt å drømte om slike arbeidsforhold, med tanke på reinslighet etc når jeg så denne filmen første gang i dag....Helt sjukt spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 (endret) Ikke noe Vag, men akkurat det driter jeg i.....Dette var RÅTT :tilber: Bilen har forøvrig race premiere nå på lørdag under 4 timers VLN løpet på Nürburgring som går der da: vinke : http://www.vln.de/newsausgabe.gb.php?id=2374 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2010 Dei guttane der er nok "Top Notch" i AMG systemet!!!!! Skal jaggu vite ka du driver med når du monterer carbon....og iallefall carbon mot/på carbon!!! Ein halv omdreining på skrujernet er forskjellen på suksess og fjasko.... Utrulig flott å sjå at det fortsatt er arbeidsplassar som er så strøkne!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2010 Bra bilen er fet for videoen var tragisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2010 Et par bilder fra helga:) Og det ser ut som det er store muligheter for at jeg får med meg neste runde 16. okt live: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 27, 2010 Så, AMG skal ha oss il å tro at det står 4 karer med hvert sitt skrujern på et sykehus og monterer disse bilene i andakt, uten engang å snakke med hverandre? Rart at de ikke tok med at de knepte hendene når bilen starta opp Dessuten er bilen stygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2010 Dessuten er bilen stygg Må si meg enig i det. Finnes biler med masse pulver som er stygge. Sånn, da er det bare å vente...... :p: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2010 Flere enn meg som reagerte på at de skrur fast hjulet på bilen selv om den stod på bakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...