#1 Skrevet September 22, 2010 (endret) Heisann allesammen Får min nye bil nå til helgen, og skal i første omgang fjerne emblemene bak. Har gjort dette før, brukte da bare tanntråd og sitrusrens. Funker bra det, men vil unngå fullstendig synlige merker bak. Bilen er ny (`09 - 16000km), fargen er fantomsort. Leste i en tråd her som jeg ikke klarer finne igjen, at noen hadde brukt en hårføner for å løsne opp limet, men jeg er litt skeptisk til varmen og lakken. Noen her inne med erfaringer som kan gjøre jobben litt enklere og sikrere? Finnes det kanskje en egen tråd for dette? Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2010 Ikke noe problem å bruke hårføner, lakken tåler mye varme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2010 Hårføner og sitrusrens er gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2010 Og vist det fortsatt vises litt i klarlakken polerer du bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2010 Tusen takk gutter. Hårføner og sitrusrens it is! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 Scroll ned til post 2, bilde els. DIY fra klargjøringen av min Golf http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1876455post1876455 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2010 Emblemtrim er forresten det motsatte av å fjerne emblemer. (F.eks. hive på RS2, turbo, quattro, NOS og Skyline-emblemer på en rusten Corolla 1.3.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2010 Emblemtrim er forresten det motsatte av å fjerne emblemer. (F.eks. hive på RS2, turbo, quattro, NOS og Skyline-emblemer på en rusten Corolla 1.3.) Det visste jeg faktisk ikke Takk for rettelse, tittel i innlegget er endret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2010 Scroll ned til post 2, bilde els. DIY fra klargjøringen av min Golf http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1876455post1876455 Deeer var det jeg så det ja, tusen takk... Nydelig bil btw, nyyydelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...