#1 Skrevet September 22, 2010 Da vil jeg minne dere om at det er siste søndag i måneden nå til helga. Blir vel et lite treff som vanlig på Peppes kl. 18.00. Eller hva sier du Nina, ideutvikleren våres Jeg lander i Bodø i 18-tiden, så skal se om jeg rekker å komme en tur. Raveparty i Trondheim på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2010 bah skulle ha vært på søndagen som var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2010 Blir det fint vær, satser vi på møte ved Småbåthavna Gatekjøkken kl 18. ( Ta med klær slik at det ikke blir kaldt etter 5 min... hehe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2010 Akkurat blitt avgjort.. Vi tar møtet inne i dag grunnet usikker værsituasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2010 Blir det noe klubbmøte den 31?? tenkte å ta meg turen sørover, og kansje med en liten overraskelse til dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2010 Vi satser på det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2010 Ny bil Tord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2010 Kl 18 på peppes i dag som vanlig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2010 I'll Be There 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2010 Tenkte jo jeg skulle komme, men klarte så klart å glemme av tiden! Får vel satse på neste gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2010 Kim, da kommer du neste siste søndag i mnd da vett'u.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 26, 2010 Ja så va d vel snart siste søndag i November Møtes på Peppes kl 18:00 som vanlig eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 27, 2010 jupp.. Satser stort på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2011 Peppes som vanlig i dag klokken 18:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 27, 2011 satser på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 28, 2011 Herregud som æ savna å cruise rundt i Jettaen i Bodø by. Nesten sommervær hær i Stavanger nuh. Kos dåkker og keep it strong! Ikke gjør byen trygg selvom æ e borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2011 Møtes folket i morra, 27/3?? hadde vært kjekkt å bli kjent med gjengen i byen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2011 Jepp det er klubbmøte i kveld klokken 18:00 på pepps i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 4, 2013 Noe liv i detta enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 16, 2013 Skulle fått sparket i gang noe, i alle fall... Vi er så lite utadvent her oppe, at fy.. Sjekk aktiviteten nede på Sørlandet! Nesten grunn nok til å legge igjen nordlendingen i seg, og flytte nedover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 31, 2013 eh ja, men nå har jeg heller ikke orket og betale 2014 kontigenten og kommer neppe til og gjøre det heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...