#1 Skrevet September 23, 2010 Som topic: Er Golf 6 speilglass og golf 5 speilglass like? Haster, så takker for svar.. evt hvor man kan finne det til en ok pris..? Er til en golf 6.. høyre siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2010 Tviler på om de er like, Golf 6 har smalere speil enn G5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2010 passat 3bg facelift 04- 05 har samme som golf 5. Golf 6 har ikke samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2010 crap men noen som kan trylle frem delennr på et speilglass(høyre siden) til en Golf 6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2010 Det er vel bare en liten tur innom din lokale vag-pusher, så er vel det i boks. Dette er 99% sikkert lagervare på hovedlageret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 men sett prisen da man?! for en liten glassbit.. hehe så tenkte å lete på bukta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2010 hva koster´n?. Den unnerdelen på speilet (den som ikke er lakkert) med lyset som lyser nedover koster under 500 i hvert fall. Selve speilet koster vel ikke mer enn det? Eller, skal aldri si aldri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2010 fra 700-4500 avhengig av hva slags glass... synes det var "litt" drøyt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2010 (endret) 4,5k var drøyt ja, sikker på at det er riktig. hørtes rart ut. skal gå ut å vippe ut glasset på min, delenumret står vel på vil jeg tro. hvilken side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2010 høyre siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2010 Høyre: (ABS) ZPS 563032 R1 Venstre: (ABS) ZPS 563031 L1 Det var alt som stod, var på forskjellige linjer, så vet ikke hva som skal være med og ikke. Du får poste her hva de koster, sikkert ikke den eneste som må kjøpe nye etterhvert. EDIT: Fant det forsåvidt raskt på ebay uten delenummeret da.. 33 Euro pluss frakt http://cgi.ebay.de/Ausenspiegel-Spiegel-glas-Golf-VI-6-Ab-08-Rechts-/160480747306?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item255d65df2a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2010 takker! Da får jeg leite litt etter det! Skal poste hva jeg finner her så har man det i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...