#1 Skrevet September 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2010 hahaha.. han søringen der altså!! haha... sååå grisete!! fyy f'''n.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2010 Det var ennå mer grisete i breisladdfinalen på Rudskogen nå i september... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2010 Ha ha ha ha ha !!! så inni helvete grisete a gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2010 Rart at jeg ikke har fått det med på min video sånn som han gauler: smil : Er jo akkuratt samma sladden:) http://s173.photobucket.com/albums/w59/snylter/Vaaler/?action=view¤t=S6300736.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 hahaha.. han søringen der altså!! haha... sååå grisete!! fyy f'''n.. haha Hehe. Høres mistenkelig ut som Fredrik Bjerkeengen, ja - en som gjerne uttrykker seg i klartekst: smil : Broren til frøkna til Kenneth, for den som måtte lure. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2010 Det var ennå mer grisete i breisladdfinalen på Rudskogen nå i september... da han kom "ryggende" inn i svingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2010 fikk sagt hva han mente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2010 haha, grisete ja, den satt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 25, 2010 Var da voldsomt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 25, 2010 Me like Var ufattelig rå denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 25, 2010 Er den død siden du sier var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 25, 2010 "Var" var kansje litt feil ord valg , men han kjører jo A4 og fint lite 80 quattro fortiden Kombinasjonen 80 quattro og Alm var jo helt rått Stod vel i tråden hans at den var solgt i 2008 , så hvordan tilstanden er nå vet ikke jeg. JEG har ikke sett den siden 08 sessongen iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...