#1 Skrevet Februar 21, 2005 Skal oppgradere understellet på prosjektbilen min. det er en audi S2 coupe 1991 mod. har titta på Koni dempere med H&R fjører men er skeptisk til om dette blir stivt nok? noen erfaringer? denne bilen skal kun brukes på bane. Jeg har ikke behov for høydejusterbart. Koni har jo trykkjusterbart som jeg helt sikkert kommer til å sette på det stiveste med en gang hvis jeg handler meg det.. kom med tips og erfaringer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2005 ligger h&r justerbart på qxl (BILLIG!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2005 ja så det men om det er det samme som til min bil vet jeg ikke.men vil dette bli grise stivt på min bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2005 det vet jeg ikke men jeg hadde kw på min avant uten trykkjustering og den var veldig stiv ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2005 ja hadde KW gewinde på A4en min men var ikke helt fornøyd med det, synes ikke det var stivt nok egentlig. men har ringt litt rundt. har lyst på ohlins! hehe men så er det de penga da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2005 har h&r på min justerbart.. er veldi stivt i bunn.. men har ikke fådd prøvd den med sommerdekk ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2005 da tror jeg valget faller på koni dempere og smidde fjører fra fjørfabrikken her i rygge! dyre fjører men det blir jo utrolig stivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...