#1 Skrevet September 23, 2010 Som topic sier, noen i Kongsberg området som kunne vært en engel å sett på en bil jeg vurderer å kjøpe? Hadde vært fint, så jeg slipper å fly fra Tromsø til Oslo på enveisbillett, bare for å finne ut at bilen er no dritt. Mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2010 Link til bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23187041 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2010 Jeg kjenner han som er selger (Kjetil). En selger på jobben min er kompissen hans og han ville ta en kikk på Mini'en for deg...tipper han får sett på den i løpet av helgen. Skal gi deg en tilbakemld på mandag. Han så i øvrig at den var fin..gikk bra og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2010 Ble ikke denne, da jeg fikk tilbud på en annen til en bedre pris i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...