#1 Skrevet September 23, 2010 Noen som vet hvor/om det er mulig å få tak i noe slikt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2010 Trenger du virkelig det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2010 Er ikke 1,8t-motorene kjent for kjipe oljepumper da? En på jobben må skifte oljepumpe for andre gang på ca et år.. det syntes jeg er rimelig sørgelig opplegg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2010 Trenger du virkelig det? Den har tatt kveld en gang! Om det da er mulig å få en oppgradert pumpe evt. noe annet så hadde ikke det gjort noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2010 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2010 Har ikke hørt om dette før, jeg har aldri hatt problem med oljepumpa på noen av mine AEB motorer. De er gått langt begge 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2010 er silen som går tett, er vel ikke pumpa som er dårlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2010 Er det mye arbeid å bytte disse? Går vel med kjede på kammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2010 Vet sila er vanlig at blir tett, men aldri hørt om noe problem med oljepumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...