Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som har A6 4f der den ene bixenon lapen er gått. Han har kjøpt pærene, men trenger å få skiftet dem, Møller vi ha 1400 kr for skift av den ene pæren. Er det noe man kan skifte selv, mtp xenon gass ect? Noen anbefaling av andre steder enn møller som kan være noe rimligere og hyggligere i pris???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikke være noe problem og bytte de selv om man kommer til lampene ;)

Bare og ta av dekselet bak på lampa, vri av sokkelen, skru av kraven som holder pæra og bytt...

Husk, ikke ta på glasset på pæra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har A6 4f der den ene bixenon lapen er gått. Han har kjøpt pærene, men trenger å få skiftet dem, Møller vi ha 1400 kr for skift av den ene pæren. Er det noe man kan skifte selv, mtp xenon gass ect? Noen anbefaling av andre steder enn møller som kan være noe rimligere og hyggligere i pris???

Er det høyre eller venstre side ?

Hvordan motor er det i bilen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

voldtekt av priser de tar,tar jo snaue 10 min å skifte pæren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er hø. pæren tror jeg og det er en A6 4f 2.4l bensin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe demontering som må til der tror jeg. I hvert fall på diesel-V6ene. Luftrør, filterboks, løsne LMM og deksel bakpå lykta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

voldtekt av priser de tar,tar jo snaue 10 min å skifte pæren.

Ja, Kim, og du vet jo hva de skulle ha for å skifte frontfanger på bilen min, som etter dine opplysninger tar 30 min. Jo, ca 3.600,-. Har hørt de har begynt med fastpriser på den del ting, men det får da være grenser... 1.400,- for skift av xenon-pære er jo like ille og tydeligvis nok en fastpris. Er det virkelig så mange "idioter" av kunder som godtar slike priser og får utført slike ting på Møller? Må jo være langt billigere andre steder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa ikke om det var med eller uten pære, da. Om det er inkludert pæra, som koster veil. rundt 1000kr er jo prisen riktig så god.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pæreskift koster som regel 350kr fastpris. Er jo pæra her som er svindyr. 1000kr +....

på høyre side på luftfilterets overdel ut, også løsner du bunndelen og legger litt til side. ta ut ledningen til pæra, også vrir du den løs mot klokka. vri på plass den nye og sett på stikket igjen. (man får ikke vridd på plass pæra hvis kontakten sitter i)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og om du velger å ta med din egen pære for å få den byttet, blir selvsagt prisen høyere. Du får ikke tilberedt din egen biff på restaurant heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og om du velger å ta med din egen pære for å få den byttet, blir selvsagt prisen høyere. Du får ikke tilberedt din egen biff på restaurant heller.

Slik blir det ikke praktisert hos oss ihvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.