Skjermutbyggere til diverse biler

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt slikt?

432flares-blue1.jpg

Gjerne her i landet.

Kunne godt ha tenkt meg slike som de her!

17-abr-08081.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv rpglasfiber.com i sverige. søk etter datsun 240z.....

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk. Var ikke så ille pris heller det. men skulle sett litt mer egentlig. De bredda ikke så mye som jeg hadde håpa på. Blir ca 2 cm ekstra fra det jeg har fra før på hver side. Skulle funnet noen som bredder ca 8 - 10 cm. Så bare keep it coming. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket litt med han fra Rpglasfiber.

Han har målt på A6 skjerme med de datsun 240z bredderne, og de bredder 1.5, max 2cm mer enn det jeg har fra før, så skulle funnet noe som er mer likt det som er på vorvetten på bildet over.

Må være noen som driver med slikt i norge også?

Edit:

Har sendt mail til hpc composites nå, så får vi se. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Lars Erik Nilsen - han hadde noen sånne til salgs som han hadde kjøpt på Ebay, så han veit hva du skal søke etter der. Jeg husker dessverre ikke:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De han hadde var de som er på første bildet mitt. Til den 240z'n. De blir for små til min.

Jeg kutter ikke opp bakskjermen for 1.5 til 2 cm mer bredde. :D

Skulle fått tak i noen som bredder det dobbelte av dem, men som ser like ut. Altså, de smalner ned mot bunnen og er hull i til å sette bolter eller popnagler gjennom. :)

Edit: Noe slik

2006-flare-12.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.iemotorsport.com/ har noen , er til bmw men kaskje ?? gå in påkatalog og søk på flares

Trur det er desse dei selge E30 ABS fender flares.

1473040046_cbff105495.jpg

1472188357_9afaa4fcc2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.