#1 Skrevet September 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2010 REISE-brev? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2010 ETD 19:00 Oslo S ETA London 23:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2010 Fett! Du får følge opp med komplett historie denne gangen. Hils de andre, og ha en knall tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2010 ETD 19:00 Oslo S ETA London 23:00 Aah I see...god tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2010 ETD 19:00 Oslo S ETA London 23:00 Dere flyr og ikke kjører ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2010 Club Quarters St Pauls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2010 Have fun! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2010 Kom til London med tog. for mange tea breaks? When in Rome.....så vi gikk og tok en øl.... Våknet til dette synet, litt til venstre for bildet har St Pauls katedralen Nå har vi vært litt ute på det Ronny & Ragge hadde kalt "sitee-saaing" Merc spotting' Denne Golf 4 eieren tar ansvar og gjør sitt på å ta vare på Volkswagen-arven Nå gjør vi os klare for middag, og strykebrettet er klart, senket og med riktig rake for stance 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 26, 2010 Kos dere! Følger med!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 26, 2010 (endret) Etter flittig bruk av strykebrettet over var vi klar for the vip @ Penthouse Startet dagen med akkurat å ikke rekke frokost. Ja, ja da stikker vi bare innom M&S next door. Etter matpakken var klar var det å tusle ned i undergrunnen. Etter noen ekstra t-bane bytter pga vedlikehold av sporet kom vi endelig fram til Uxbridge og hoppet i en taxi. Her noen smakebiter fra showet ser dere noe sol her, må det være noen som har photoshoppet det inn, det er jo tross alt England 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 28, 2010 Venter fortsatt på å få oppdatert med mine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 8, 2010 noen smakebiter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 8, 2010 utrolig mye snacks her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 8, 2010 En smule høyere standard enn her i Norge ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 8, 2010 Myyyye pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 8, 2010 mye smekre felger jeg kunne tenkt meg her ser jeg.. Fortsett og legg ut bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 8, 2010 mye smekre felger jeg kunne tenkt meg her ser jeg.. Uvant å gå på treff uten å se reps: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 8, 2010 Uvant å gå på treff uten å se reps: smil : tror jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 8, 2010 Flott! Fortsett med bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...