Trenger noe tips om farge på BBS CH, A6.

Anbefalte innlegg

Skal lakkere noen BBS CH til neste sesong og trenger hjelp til hvilken farge jeg skal ha på de. Er det noen med noe photoshop kunnskaper der ute som kanskje kunne hjulpet meg?

 

ALLE fargeforslag mottas med stor takk! :)

005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal ha de på den bilen på bildet tror jeg ikke jeg hadde forandret så mye, kansje en litt mørkere metallicfarge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har kanskje rett... Hehe.. men jeg har allitd vært glad i litt spesielle farger på felger.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du et par tre forslag;) Det første er vell litt overkant, men du liker jo sånn sier du...

 

005-1.jpg

 

ii.jpg

 

kk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sjefs... kan du lage med rødt senter også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du har å tenkte på nå:)

 

dd.jpg

 

ddd.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De første der ble jo dritbra! :D Tusen takk for hjelpen Tor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går du for rød, kunne du jo prøvd å matche baklyktene : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lakkere noen BBS CH til neste sesong og trenger hjelp til hvilken farge jeg skal ha på de. Er det noen med noe photoshop kunnskaper der ute som kanskje kunne hjulpet meg?

 

ALLE fargeforslag mottas med stor takk! :)

 

Gunmetal er jo kult, hvis ikke er jo orig. silber også ok, dog litt kjedelig uten endring. Bare ikke sorte for min del for da ser man ikke om du har BBS eller stålfelg uten kapsel når man er 20m unna bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.