hva skal til s6 interiør->a6? HASTER

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som vet hva som er forskjellig/må forandres av koplinger/braketter etc. for og montere ett recaro interiør fra s6 i min a6? er snakk om 2000 mod avant. tenker på airbag tilkopling og varme i setene + justering av sete. trenger svar litt fort.

 

 

på forhånd takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært lite:-)

 

Skinner og plugger er like.

MEN det er stor sannsynlighet for at det side airbag bak på interiøret fra S6'n, men ikke sikkert du har det på din. I så fall er det jo ikke noe problem. putene passer over. men om det er motsatt, dvs at du har side airbag bak men at det ikke er det på S6 intr. Da må du evt legge inn motstand i pluggene for ikke og få feilmelding.

 

Om det er del-elektrisk justering på dine og hel-elektrisk på S6 intr, er det like plugger og alt vil fungere av justeringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært lite:-)

 

Skinner og plugger er like.

MEN det er stor sannsynlighet for at det side airbag bak på interiøret fra S6'n, men ikke sikkert du har det på din. I så fall er det jo ikke noe problem. putene passer over. men om det er motsatt, dvs at du har side airbag bak men at det ikke er det på S6 intr. Da må du evt legge inn motstand i pluggene for ikke og få feilmelding.

 

Om det er del-elektrisk justering på dine og hel-elektrisk på S6 intr, er det like plugger og alt vil fungere av justeringer.

 

Takk for svar, jeg har delelkstrisk ja+airbag bak har jeg også, så da skal det være plug and play etter det jeg har forstått?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det da vet du!

Bare håpe det er side airbag bak på den nye intr da!

 

Etter mitt S6 intr ble stjålet i høst, satte jeg inn et vanlig sport skinn. Men manglet da side airbag bak. Så forsker litt på hva motstand jeg inn med for og unngå feilmelding. Ikke funnet ut av det enda!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune, går det ikke å programmere vekk airbager bak med VagCom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var side airbag bak og alt passet gull så veldig veldig fornøyd, er som en ny bil :)

 

takk for all hjelp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var side airbag bak og alt passet gull så veldig veldig fornøyd, er som en ny bil :)

 

takk for all hjelp :)

 

Du som handlet det som lå på finn.. engelsk annonse? Sendte han sms, men da var det noen som skulle komme dagen etter. Og ble solgt dagen etter å. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og bytta over fra vanlig A6 til S6 recaro, plug'n'play rett og slett.

Tror ikke det finnes noen bedre oppgradering å gjøre på disse bilene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune, går det ikke å programmere vekk airbager bak med VagCom?

 

Jo trodde det. Men fant ingen option til A6'n på vagcom. Sjekket derimot på A4'n, der var det endel flere muligheter på bortkobling av div bag's. Prøvde, og det funket fint på den. eneste er lampa blinker i ca 10 sek etter start for så og slukke når en har disablet en bag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som handlet det som lå på finn.. engelsk annonse? Sendte han sms, men da var det noen som skulle komme dagen etter. Og ble solgt dagen etter å. :(

 

hehe ja det var meg vettu, han sa han hadde fått mld av flere stemmer det. veldig ærlig og redlig fyr, men han skulle få inn mere, forsto jeg , han hadde litt forskjellig seter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært lite:-)

 

 

Om det er del-elektrisk justering på dine og hel-elektrisk på S6 intr, er det like plugger og alt vil fungere av justeringer.

 

hva mener du med del- elektrisk? opp og ned justeringen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mener du med del- elektrisk? opp og ned justeringen ?

 

Ja det hoder med del-elektrisk, i mitt tilfelle hadde jeg kun opp og ned elektrisk orginalt og det passet bolt on. bare det er noe form for elektrisk justering så mye at strømmen er lagt frem holder det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei ;) kjempe bra, gleder meg til jeg skal sette i recaro stolene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det ja. hadde del-elektrisk på en A6 som jeg satte inn full el. seter. Plug and play!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå satt inn racaro front stolene, men så får jeg airbag lampe :P noen som har peil ? er det de gule pluggene som går til airbag ? de var iallefall ikke like på org og recaro.

 

- Bjørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå satt inn racaro front stolene, men så får jeg airbag lampe :P noen som har peil ? er det de gule pluggene som går til airbag ? de var iallefall ikke like på org og recaro.

 

- Bjørn

 

hmm, det var merkelig, di var like på min, men di var orange bak på min og gule foran, men fikk ikke noe feil på mine, så tror motstanden i orginale og recaro er like, i verste fall må du måle motstanden i den og få tak i en motstand som er lik ohm verdi og flytte den rundt på en etter en airbag til lampen slukker for og finne ut hvilken airbag feilen ligger i. Evt vag-com da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan fikk du ut ryggen og sideputen på baksetet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blind pluggene med en 2ohms motstand, dette er generelt.

drive å monterer inn et delskinn/alcantara interiør i min a6, der jeg har blindet bakputene.

Prøv å les ut, slett feilminnet for airbag, evnt. les av i hiddenlister hvilken motstand det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan fikk du ut ryggen og sideputen på baksetet ?

 

jeg tok setebunnen først, den har du ikke spurt om så går ut ifra du fikk den greit ut. men ryggen må du legge ned så der di to delene av ryggen møtes nede i skøten, sitter en torx som du skrur opp og vipper av ett slags klammer som holder di to sammen, så fjerner du denne og løfter di fra hverandre så er det igrunn løst. og sideputene sitter med en 8mm bolt i bunnen av di, og 17mm mutter der som seteryggen låser seg oppe + skru ut hele bolten som den 17mm mutteren sitter på , da er alt løst. visst du skjønte det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.