#1 Skrevet September 24, 2010 er det noen som vet hvordan jeg demontere takluken på audi s4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2010 er det noen som vet hvordan jeg demontere takluken på audi s4? Du drar innertrekket bakover , så finner du tre torx på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2010 (endret) Edit: Kan også ta av hele kassetten ved å ta ned taktrekket og skru av ca 8 skruer som holder opp hele systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2010 De er til lokket de tre torx skruene. mekanismen sitter igjenn. jeg fikk til å flytte mekanismen/skinnene litt ved å ta av fem skruer på hver side fra oversiden. må til og med kjøre mekanismen litt for å se en av de fem. Jeg skulle bare flytte dem litt så jeg kan lakkere innerkanten når jeg lakkerer taket mulig hele kasetten kan draes ut det vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2010 ahaa tusen takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...