#1 Skrevet September 24, 2010 Har planer om å lakkere spilene i grillen på V50'n, men de er i krom. Sikkert plast under. Noen som har en fremgangsmåte for å lakkere dette, og å få det til å sitte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2010 Jeg lakkerte krom rammen, rundt grillen min. Da mattet jeg ned med, pusse pute. Grunnet med plast grunning. Til slutt 4 lag med vanlig lakk oppå (silkematt sort) Strøkent resultat. Dette sitter som fy, og ingen antydning til flassing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2010 Har planer om å lakkere spilene i grillen på V50'n, men de er i krom. Sikkert plast under. Noen som har en fremgangsmåte for å lakkere dette, og å få det til å sitte? hvorfor ikke gå for en s40 grill.. den er grå/sort, og med firkant mønster .isteden for den stygge v50 chrome grillen.. monterte det på bilen til mor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2010 hvorfor ikke gå for en s40 grill.. den er grå/sort, og med firkant mønster .isteden for den stygge v50 chrome grillen.. monterte det på bilen til mor. Fordi s40 grillen koster 3000 kr: bråk : Like dyr som R-line grillen. Prøver derfor å lakke den jeg har før jeg ev invisterer i en ny grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...