1,8T, problem jeg ikke blir klok på..

Anbefalte innlegg

Har et problem med min -99 1,8T som jeg ikke blir klok på..

Når jeg starter motoren så starter den med en gang fint, men akkurat når den starter så hopper den ned til 4-500rpm og går normalt videre igjen..

Under kjøring når jeg foreks ligger på 1500rpm null gass og gir gass så kan jeg få et rykk så øker turtallet som det skal..

Dersom jeg slipper gassen 'sakte' så kan jeg få et rykk p ca 1/4dels gass så får jeg et rykk så fortsetter den som normalt..

Jeg har skifta coiler, lambda hittil..

N75 har jeg kobla ut siden denne er ødelagt og turboen min ikke klarer og lade mer enn 0,3-0,4 siden den er gåen (i påvente av gt2860rs)

Men den rykket og nykket slik før jeg kobla ut n75 og..

Får stortsett bare opp feilkode på N75..

Noen forslag where to go?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket LMM? Prøv å kobl den fra og se. Er tennpluggene "rene"? Sjekk de også.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speldhusvinkelsensor?

Mulig, hvordan tester jeg denne på enklest mulig måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noe tilsvarende på golfen min, og det var det en morken slange fra oljeliftingen som gjørdere at den fikk mye falsk lurt. Kan jo være verdt en sjekkmhvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville først ha tatt en kalibrering av spjeldet ditt, har hatt feilmelding på spjeldet mitt og hatt omtrent samme problem. Jeg hadde da noe feil på sensoren eller spjeld elektronikken så jeg ikke fikk kalibrert. Etter å ha bytta spjeld og sletta feilkoder har den blitt en drøm å kjøre igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig, hvordan tester jeg denne på enklest mulig måte?

Vag-com..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.