#1 Skrevet September 25, 2010 Audi 80 2,3L fra 1992 Noen som vet hvor man kan få tak i disse? Antar alle er 12V, men noen er 2W og andre er 1,2W. Kan man få kjøpt disse uten hele instrumentpanelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2010 Du kan kjøpe de hos din lokale Audi-forhandler. Det kan også være at forhandlere av billyspærer fra f.eks. Philips, GE eller Osram også kan ha dem, så sjekk med bilrekvisitabutikker nær deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2010 Kjøpte mine på Mekonomen. Ta med de gamle å vis de frem Mine var 1.1w og 1.2w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2010 Audiforhandlere og mekonomen har disse. De fleste bilrekvisitaer jeg har vært innom har dem ikke. Ett lite tips fra meg; skift alle med en gang. Mine røyk med 1 ukes mellomrom. Ble smålei av å plukke ut instrumentpanelet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2010 Hellanor har dem også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2010 MECA har dem også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...