Audi 2,4 kammer i en 2.7 biturbo motor..?

Anbefalte innlegg

Hei..

Har sittet å fundert litt på om jeg skal sette nedi RS4 kammer eller 2.4l kammer i min 2.7 motor..

Er det noen her som har gjort dette, de fleste jeg har snakket med sier det vil fungere sinnsykt mye bedre med 2.4 kammer.. en org 2.7 kammer..

RS4 kammer sier jo seg selv vil gjøre susen..

Hva tror dere?

RS4 eller 2,4 kammer?

PS: Ifølge Audizine så er 2.4 camer samme som RS4 cammer???, er en i Italia som har satt ned 2.4 cammer i sin RS4 for de er identiske.. varenummer OG grad..

Ellers ha en Strålende Helg: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte så har jo sugemotor høyere løft på kammene. Men det er slett ikke sikkert at RS4 kammer vil være prikken over I'en med std 2,7 topper og turbo's. Husk at RS4 har andre topper (cosworth...) og at kammene er tilpasset disse for best resultat.

Men det kan jo hende at det er noen her med inngående kjennskap til dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte så har jo sugemotor høyere løft på kammene. Men det er slett ikke sikkert at RS4 kammer vil være prikken over I'en med std 2,7 topper og turbo's. Husk at RS4 har andre topper (cosworth...) og at kammene er tilpasset disse for best resultat.

Men det kan jo hende at det er noen her med inngående kjennskap til dette??

Ok.. jeg Har RS4 turboer, vast 3" downpiper, 2x2,5" hele veien bak, RS4 programvarer. 420-440hk

Her er diskusjonen fra Audizine

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/388857-Audi-2-4-cams-on-a-2-7-biturbo-engine..

Dette vet Geir Røsten, meget flink kar! Her er hjemmesiden hans: http://www.rosten-performance.com/

Takker.. Men ETKA'n har talt :D er samme delenummer og grader på RS4 kammer som 2.4 kammer :D

Ergo så regner jeg med at 2.4 kammene er billigere en RS4 grunnet tilhørighet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.