Matte frontlykter i plast.. Fortvil ikke, løsningen er 3M

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig en BMW e39 523iAT.. Denne hadde som så mange andre biler med plast lykter matte og slitte glass som følge av flere år med sol, steinsprut og sandstøv. Jeg leste denne artikkelen på Detailers Club nylig og fikk min lokale Mekonomen butikk til å bestille opp en pakke til meg. Produktet heter 3M Headlight Lens Restoration System.

 

Testet det ut i dag, og som artikkelen på DetailersClub viser funker det helt gull! Lyktene mine ble blanke og klare!

 

Go for it!

 

http://www.detailersclub.no/artikler/test/339-lett-som-1-2-3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bilder før og etter da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke kjøpe det kittet der for å gjøre den jobben... men veldig greit med muligheten til å bruke drill da det ellers kan bli endel gnikking :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før og etter bilder ser du i tråden på DetailersClub. Mine var nok noe mattere enn de på DC, men ble like blanke, skal ta "etter" bilder og legge ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker med vanlig våtsliping og rubbing/polering med maskin også.

 

 

 

Ja, jeg har prøvd, for de som måtte lure...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva kostet morra?

 

 

Litt mindre enn dattra! Det skal jo lønne seg å velge varene som er på vei til å gå ut på dato.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mindre enn dattra! Det skal jo lønne seg å velge varene som er på vei til å gå ut på dato.

 

haha manglet en bokstav der ja! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker med vanlig våtsliping og rubbing/polering med maskin også.

 

 

 

Ja, jeg har prøvd, for de som måtte lure...

 

Funka for meg også, brukte biltema rubbing og polish. å bare det fungerte gull.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet faktisk det kitet på lørdag, funket bra det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser helt jævlig ute til å begynne med, man tenker at "pokker! Nå har jeg ødelagt lykta", men den gang ei... Følger man stegene som anvist på pakka så blir de bedre enn før man begynte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.