#1 Skrevet Februar 21, 2005 Heisann..lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i isopropanol, har prøvd apotek og fargehandler og de har ikke slikt.. Kennet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2005 Bensinstasjoner har slikt.... der heter det "Kondensfjerner" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2005 Ok..så det kan brukes til og rense lmm med den kondensfjerneren som blir solgt på bensinstasjoner..men tusen takk for raskt svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2005 Eller du kan prøve jernia eller andre 'proff' verktøy selgere/butikker (ala Proff Partner) For det er sånn blå liters flaske du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2005 Ellers har vel Jernia isopropanol ? Har hatt det når jeg har vært innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2005 Prøv på vinmonopolet? Jeg har sett isopropanol-flaske merket med Arcus, og ellers prikk lik rødspritflaskene dems, bortsett fra fargene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2005 jeg har 2x 50l dunker med isopropanol på jobb, og de tønnene er merket med Arcus! tror maling butikker har dette, kan også være at din nærmeste frisør bruker dette stoffet til å rense kammer osv. som har farge på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2005 Jeg kjøpte på møller (skedsmo). 1 liters flaske med skrukork, mener det var 55,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2005 Jeg kjøpte på møller (skedsmo). 1 liters flaske med skrukork, mener det var 55,- grei pris det, med tanke på at vi betaler sånn ca 2200,- kr for 50L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...