Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lang levetid det er på gule koni dempere ved normal bruk? Det sies at de skal vare ut bilens levetid, men er dette tilfellet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang levetid det er på gule koni dempere ved normal bruk? Det sies at de skal vare ut bilens levetid, men er dette tilfellet?

 

 

Mine gule koni var iallefall helt utslitt da jeg kjøpte bilen min... Vel å merke bare på den ene siden.. Det var en 96 mod.. De har sikkert ikke sittet på hele tiden men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sammme her! min koni var helt tømt for olje da jeg bytta den, var bare gåen på ene siden, og nå trur jeg jaggu den har gått igjen...etter ca 2 år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sammme her! min koni var helt tømt for olje da jeg bytta den, var bare gåen på ene siden, og nå trur jeg jaggu den har gått igjen...etter ca 2 år

 

 

Noe av grunnen her er vel kansje at demperene blir justert på det stiveste/hardeste med en gang.

Fikk beskjed om at de skulle kjøres inn først, og at justeringen egentlig var ment for å brukes når de begynner å bli slappe..

Dette var hos Rodin & Co..

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.