Drivaksel/ABS-sensor, -99 Passat

Anbefalte innlegg

Det står i boka mi at jeg skal demontere ABS-hjulgiveren når jeg skal ha ut drivakslingen (mansjettbytte). Dra forsiktig ut giveren står det, men den sitter som f... , er det en spes. måte å gjøre dette på, eller er det nødvendig i det hele tatt? TIPS..... ja, kom med dem... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri tatt å gjort dette før vertfall.

Og dette med å lirke den forsiktig ut skal du bare drite i.. På den gamle V8er'n min så gikk det faktisk helt greit å få de ut, men på de nyere bilene jeg har skrudd på(med nyere så mener jeg fra slutten på nittitallet) så er det plastikkhus med noen gørtynne ledere inni som ikke tåler en dritt, så skal du prøve å flytte på disse må du bare bestille deg ny med en gang. Skjønt, du kan jo ha flaks?

Men jeg ville uansett latt den være om du bare skal av for å bytte mansjetter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri tatt å gjort dette før vertfall.

Og dette med å lirke den forsiktig ut skal du bare drite i.. På den gamle V8er'n min så gikk det faktisk helt greit å få de ut, men på de nyere bilene jeg har skrudd på(med nyere så mener jeg fra slutten på nittitallet) så er det plastikkhus med noen gørtynne ledere inni som ikke tåler en dritt, så skal du prøve å flytte på disse må du bare bestille deg ny med en gang. Skjønt, du kan jo ha flaks?

Men jeg ville uansett latt den være om du bare skal av for å bytte mansjetter..

Mener du at jeg ikke trenger å ta de ut for å ta ut drivakslingen slik det står i boka mi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel det jeg mente i korte trekk ja, at i de aller fleste tilfeller så vil det gå bra uten å ta ut abs-sensoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.