#1 Skrevet September 26, 2010 har denne feilkoden på min rs4 b5 og lurer på om noen vet hvor dette rellet sitter hen? 17842/P1434/005172 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Plus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2010 da har jeg funnet rellet og det hjalp ikke og bytte dette. noen som har noen formening om hva annet det kan være? brudd på kabel el lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2010 Virker pumpa? Som jeg har skrevet tidligere så har jeg jo byttet 5 slike pumper pga vann inntregning, og når disse tar kvelden får jeg mange forskellige feil meldinger. Sjekk om pumpa virker som den skal først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2010 fant feilen:-) pumpa er kliss ny så ekke der feilen var men var to ledninger inn på releet som var smeltet sammen og lagde en kortsluttning. har nok blitt litt varmt da den gamle pumpa tok kvelden:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...