#1 Skrevet September 26, 2010 Heisann! Tankmåleren på B4'en min fungerer ikke som den skal etter at et verksted byttet bensinpumpen. Symptomer: -Den flytter seg veeeeeeldig sakte oppover når du skrur på tenningen, vanligvis bruker den ikke mer enn 10-15 sek. -Den viser ikke mer enn halv tank selv om det er full tank. Noen som har tips? Sykt kjipt med ting som ikke fungerer... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2010 Sikkert fått lagt ledningene eller bensinslangen i veien for staget til flottøren. Hadde samme symptomer da jeg gjorde den feilen med min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2010 Sikkert fått lagt ledningene eller bensinslangen i veien for staget til flottøren. Hadde samme symptomer da jeg gjorde den feilen med min. Takk for svar! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...