#1 Skrevet September 26, 2010 (endret) En dag i forrige uke begynte den å dra dårlig. På kald motor så gikk det ikke å holde fartsgrensen hvis det var motbakke. Men straks motoren fikk en lunk så var problemet borte. Etter en uke forsvant ikke problemet lengre. Gikk inn med vag com og så at jeg ikke hadde noe serlig turbotrykk, men trodde egentlig ikke at det var problemet, Kikket på verdiene for LMM og de var alt for lave. Fikk prøve en brukt en av en kamerat og problemet forsvant. Er den noe å hente på å rense disse LMM til tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2010 nei, mulig du får bukt med problemet i en kortere periode. dette er en slitedel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2010 nei, mulig du får bukt med problemet i en kortere periode.dette er en slitedel Hva er det som skjer med dem da? Jeg prøvde å bevege spjeldet mens motoren gikk på tomgang og vagcom koblet opp Jeg fikk verdiene til å gå opp men det skjedde ikke noe med tomgangen, Etter det jeg vet så skulle blitt noe svart røyk der bak? Hva er en brukt LMM verdt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...