#1 Skrevet September 27, 2010 Noen som har et bra bilde av sikringsboksen til coupe typ85 å poste her til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2010 Ingen som kan hjelpe meg med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2010 Kan vel kanskje hjelpe deg, men ikke i dag. Hva trenger du bilde av? Over- eller undersiden? Er vel ikke så lett å ta bilde av undersiden, ser vel bare x tusen ledninger der uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2010 Hadde vert supert om du hadde fått til et bilde av fra oven. Mangler noen av releene. Hvilke som skal stå hvor og til hvilken funksjon osv. Vet ikke om jeg har alle en gang: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2010 Skal prøve å få ordnet det neste gang jeg skal til verkstedet, blir vel til helgen tenker jeg. Har ikke demontert sikringsboksen på Coupeen min, så alle releer er på plass der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2010 (endret) Muligens dette hjelper? Edit: Et bilde jeg fant: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2010 Vil bare nevne at det bildet (med "reservesikringen") er av en USA-modell, fordi Europa-modellene ikke har denne "reservesikringen". Dermed kan det også være en annen layout på releene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2010 Takker for bilde Skal ta en annen vri og poste av min boks, så kan kansje noen av dere se eller forklare hva jeg mangler eller som er feil plassert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2010 står det ikke under lokket på sikringsboksen hva som skal stå hvor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2010 Det meine eg det gjør ja, men på tysk. Noe jeg er fryktelig dårlig på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2010 Måtte gjøre det samme med min A6 C4, frem med ordboken=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2010 Sånn, tok noen av min egen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2010 Takk skal du ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 1, 2010 Skal komme med bilde av min sikringsboks i morgen. Ser at Jo-Are mangler to relèer inne i bilen, de til automatisk kjørelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 1, 2010 Aha! Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 1, 2010 Nesten som et puslespill det her: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2010 Nesten som et puslespill det her: smil : Skal komme med "fasit" i ettermiddag/kveld. Mener bestemt jeg skal kunne finne frem til korrekt relè-oversikt i en eller annen bok også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 2, 2010 Okay, her har jeg bilder både av sikringer/releer, og etikettene som beskriver hva du finner på plasseringen. Gi beskjed hvis det ikke er leselig nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2010 Sikringsoversikten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 2, 2010 Relèene innvendig, med deres oversikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 2, 2010 Siden de innvendige releene bare står på tysk er oversettelsen her: 1) kombirele ABS 2) varselsummer lys og radio 3) dagkjørelys 4) styreenhet for magnetkobling (for AC) 5) styreenhet for vannpumpe (for turbo etterkjøling) 6) styreenhet for oljetrykkontrollenhet 7) vet ikke... 8) vet ikke... 9) vet ikke.../rele for 1. trinn rad.vifte (quattro) 10) rele for 2. trinn rad.vifte 11) bakviskerrele 12) rele for trykkbryter 13) setevarme passasjer 14) setevarme sjåfør 15) dysekjøling (for turbo) 16) automatsikring 17) dagkjørelys/lambdaanrikning 18) dagkjørelys Jeg vet ikke hva fuellungsregelung betyr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 3, 2010 Hmmm veldig bra, er det 17 rele`t du har for å få kjørelys, irriterende å måtte sette på mine hele veien. Billig forsikringmot å bli stoppa for lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 3, 2010 Det er to releer til kjørelysene, og de er vekslende releer som er koblet opp mot hverandre, og mot ladespenningen på dynamoen, for at lysene skal tenne når motoren startes og dynamoen begynner å lade. Det er det røde releet på plass 3 og det hvite på plass 17 som er til dagkjørelys. Koblingsskjema for dagkjørelys for Norge (på tysk) her: http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/Typ85/index_numeric.html#35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 3, 2010 Takker for bilder. Håper det hjelper meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 3, 2010 Det får bli når bilen skal pusse opp, men takk for linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...