Cruise kontroll som mister fart - 20vt

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en cruise kontroll som ikke virker helt som den skal. Etter den er blitt aktivert mister bilen sakte men sikkert fart.

Jeg har så og si aldri brukt cruise kontollen, så jeg vet ikke helt når dette oppsto. Men jeg byttet resirk-ventil for en stund tilbake og dette problemet oppsto hvertfall etter dette.Mistenkte at en dårlig festet slange var feilen, med grunnlag i at så vidt jeg har forstått, så er cruise kontroll-enheten tilkoblet vakumsystemet i bilen, på lik linje med resirken. Har sjekket, og slangeklemmene sitter bra de..

Noe annet jeg bør/kan sjekke selv?

Mest sannsynlige årsak?

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du har vakumstyrt Cruise, så regner jeg med det er snakk om en C4 eller noe i samme årsklasse?

Det er et separat vakumsystem til denne, pumpen sitter i venstre forskjerm. Høres ut som du har hull på belgen eller slangene til denne. Prøv å napp av slangen ved pumpa og sug - se om belgen holder seg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.