#51 Skrevet Oktober 9, 2010 Hvor lenge driver dere på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 10, 2010 trur jeg blir klar, må få vaska bilen først bare Det er det flere som må Igjen... Hvor lenge vi driver på er ikke bestemt Joachim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 10, 2010 Dårlig greier Morten . Andre som er klare for i morgen klokka 14.00 på parkeringsplassen utenfor Statoil Hamar ? : ) Vet det: flau : Men må prioritere besøk fra USA. Er tross alt bare her 1 til 2 ganger pr 10 år, så sjansen for at jeg får det til neste gang er stor da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 10, 2010 Jeg må også gjøre forfall pga jeg må på jobb nå, kjedelige greier: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 10, 2010 Få i seg litt frokost. Ut og vaske bil og så sees vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 10, 2010 Dere får slenge ut bilder etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 10, 2010 Tok en del bilder men de fleste må redigeres en del. Så det får vente litt fra meg i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 10, 2010 Tok en del bilder men de fleste må redigeres en del. Så det får vente litt fra meg i hvertfall x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 10, 2010 Noen smakebiter for oss som er uten linse og som har parkert bilen for vinteren, sånn at man ikke fikk deltatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 10, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 10, 2010 teasere fra meg også: Tobias i tårnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 10, 2010 Håhå, jeg tok også et med mitt superkamera : D Sony Ericsson C902 ! Grunnet kvaliteten gjør bilde seg best som "gammelt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 11, 2010 Gleder meg til å se flere av bildene her altså Bra jeg ikke har lært å dra på meg buksa oppover i tårnet der da... JUHU! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 11, 2010 Gleder meg til å se flere av bildene her altså Bra jeg ikke har lært å dra på meg buksa oppover i tårnet der da... JUHU! x 2 Bra jeg ikke var noe spesielt fyllesyk oppi tårnet der da... hau.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Oktober 11, 2010 bilder! traktor legg merke til den merkelige mannen bak roccoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 11, 2010 traktor *ja desverre hadde ikke senkesettet mitt kommet enda..... legg merke til den merkelige mannen bak roccoen *slutt med denne mobbinga, var ikke gøy og være meg den dagen. bilder! * likte det bilde der, ser ut som en gjeng med lekebiler fra "Matchbox" btw: koole bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Oktober 11, 2010 *slutt med denne mobbinga, var ikke gøy og være meg den dagen. * likte det bilde der, ser ut som en gjeng med lekebiler fra "Matchbox" btw: koole bilder * hihi * syns bilde hadde blitt så kjedelig i org. utgave så måtte finne på no morsomt med det (var trossalt mange trappetrinn å gå for å få tatt bilde ) * takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Oktober 12, 2010 Synes bildet fra tårnet var småfrekt Petter Matchbox biler er en god beskrivelse Moro moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 13, 2010 Venter spent på flere bilder her Om noen har noen av min bil kan de gjerne sendes på mail: mythoxaz@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Oktober 13, 2010 Har ikke tid til å få redigert noe enda. Kan såklart legge ut uredigert men ikke så mange jeg er fornøyd med i uredigert desverre ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 14, 2010 Okei Gleder meg masse til bildene kommer... Da dette faktisk er første bildene knipset av bilen i mitt eie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 27, 2010 matchbox bildet var rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 27, 2010 takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 25, 2010 Venter fortsatt i spenning på om det kommer noe mer her jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...