Fotoshoot for Mjøsa Lokallag 10.10.10 !

Anbefalte innlegg

je er kanskje med hvis bilen fortsatt er her : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette virker veldig lovende folkens :) Men er det noen som har forslag til hvor vi kan gjøre dette ? Noen som er aktive på bildefronten kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en del steder rundt i området her på Hamar i hvertfall. Samt en langstrekke rett utafor sentrum som er sjenert nok til at man kan få tatt noen kjørebilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer også for Hamar :P

 

Om det skal være noe bespisning etterpå så har jeg fått 10% rabatt på PIZZA på peppes nå via jobben ihvertfall... Er ikke mange kronene, men blir da bittelitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stemmer jeg for Lillehammer jeg da :) Er fint å ta det ved strandtorget blant annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også er med på Lillehammer. Toscana overgår pizzan til Peppes lett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også er med på Lillehammer. Toscana overgår pizzan til Peppes lett :D

 

Ja, det veit vel du som har testet alle pizzaene i Lillehammer:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke testa alle. Men skal mye til for å overgå Toscana! Himmelsk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke Strandtorget en svær diger arbeidsplass om dagen da??

Etter hva sist jeg hørte... : klø :

 

Ellers er det som Rolf sier en del lange rettstrekker i området som er ideel for kjørebilder, minimalt med trafikk b.l.a..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ at vi har mye fine omgivelser ved mjøsa. blandt annet ved hamjern, skibladner brygga, koigen, jernbanemuseet ++++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke Strandtorget en svær diger arbeidsplass om dagen da??

Etter hva sist jeg hørte... : klø :

 

Ellers er det som Rolf sier en del lange rettstrekker i området som er ideel for kjørebilder, minimalt med trafikk b.l.a..

 

De har blitt ferdige med den veien de dreiv med på, så nå er det ikke så ille. Men tenker ikke på selve strandtorget, men industriområdet inntil og rundt samt elkjøp osv. Der er det plass til masse biler man kan spre utover området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KANSKJE jeg dukker opp jeg også.

Jeg har bestilt en sønn denne dagen klokka 10:10 så jeg får se det an :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg melde at hvis det ikke blir på Hamar får jeg ikke vært med. Så da får dere bestemme dere hvor det tas :) Guttungen må passes også gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ at vi har mye fine omgivelser ved mjøsa. blandt annet ved hamjern, skibladner brygga, koigen, jernbanemuseet ++++

 

Det er sant. Og vi trenger jo ikke gro fast på en plass heller. Går ann å kjöre litt fram og tilbake om det skulle bli tilfellet : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bare gjort det ganske enkelt. Jeg har satt sted på den store parkeringsplassen ved siden av Statoil Hamar. Videre hadde jeg tenkt meg at om de som er der vet om noen plasser det går ann å være så leder de ann så følger vi andre etter :)

 

Ja, jeg er litt av den typen som liker å ta ting på sparket :P Senere på dagen/kvelden går det ann å bli enige om å kanskje dra en plass å ta en matbit om dette er ønskelig :)

 

Håper alle blir tilfreds med dette forslaget. Ellers er det bare å bruke kjeften og si deres mening :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh, jeg må desverre melde pass, men det er uavhengig om det er lillehammer, gjøvik, hamar eller noe.

Men jeg var opp til lysgårdsbakkene en tur etter TDM lillehammer, og der oppe tror jeg det er mulig å få til noe kult, spesielt om en blir en del biler. :)

Gleder meg til å se bildene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for min del er det litt usikkert enda, så får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for min del er det litt usikkert enda, så får se :)

 

Du skal nedover!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært med, bare så utrolig synd at jeg punga her om dagen og har vinterfelger:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke blitt med på dette jeg heller:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig greier Morten .

 

Andre som er klare for i morgen klokka 14.00 på parkeringsplassen utenfor Statoil Hamar ? : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur jeg blir klar, må få vaska bilen først bare ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.