#1 Skrevet September 28, 2010 Får en sånn rar hveselyd når jeg svinger i lav fart eller står i ro, ingen lyd når jeg kjører fortere enn 30kmt. Merker den kanskje er litt hardere på rattet, kan det være servopumpen? Hvor ligger så denne, og kan man feilsøke den i vagcom? Bilen min er en Audi TT 1.8t 1999modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2010 sjekka at du har olje på tanken til servo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2010 Dumt spørsmål men hjor finner jeg den. Så etter den og slanger men fant ikke mye. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2010 Det er ikke så mange tanker å velge mellom den! Den ser sikkert litt ut som spylervæskebeholderen, men mer gulaktig med en skrukork på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...