VACN Drammen, Gokart Cup 23.02.05

Anbefalte innlegg

Jepp jepp jepp Kjetil, det er på onsdag ja ;)

Helt vanlig runde med de helt vanlige regler i de helt vanlige gokartene på en helt vanlig bane! Med mindre han som jobber der tillater litt mer spennende kjøring. Er jo siste "treningsrunden" før publikumsfinalen i RoC og Tom-Rune, Yngve og jeg er alt for snille til å sjefe der. Eller hva sier dere? :D

 

Onsdag, kl. 20.00 på Bowling1 & Gokart i Drammen!

Regner med sterkt oppmøte?

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telermarksbataljonen (Petter og meg) stiller!! : ja :

Håper på kjempeoppmøte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, må jo få med seg mest mulig kjøring så en stiller forberedt til Mandagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å snike til meg litt mer trening før mandagen. Må lære et nytt kjøremønster. Optimalisert for fart kan jeg bare glemme, det klarer jeg ikke allikevel, må lære å kjøre optimalt for å sperre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke øvd meg til mandagen, jobben kaller på onsdag. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er bortreist, skal jo heller ikke delta i RoC..

 

Satt pers igår forresten, 22,994 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis Tom-Rune ikke kommer er det jo sjans for oss vanlige dødelige å få en ålreit plassering da...hehe :D: ja :

 

dette hjelper på selvtilliten min!

Det kan godt hende dere tar meg med GO-KART, men langs veien, null sjans : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er bortreist, skal jo heller ikke delta i RoC..

 

Satt pers igår forresten, 22,994 ;)

 

Er vel vinterferie for noen og en hver kanskje....

 

OT: Med en hånd eller? :D Hvordan går det forresten med armen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis Tom-Rune ikke kommer er det jo sjans for oss vanlige dødelige å få en ålreit plassering da...hehe :D: ja :

 

dette hjelper på selvtilliten min!

Det kan godt hende dere tar meg med GO-KART, men langs veien, null sjans : haha :

 

Hmm, jeg er vel ingen målestokk. Er mange gode med i VACN-cup, øvelse gjør mester. synes bare tidene blir dårligere og dårligere for min del... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tidene mine går hvertfall den rette veien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg er vel ingen målestokk. Er mange gode med i VACN-cup, øvelse gjør mester. synes bare tidene blir dårligere og dårligere for min del... : bh :

Du er ikke alene der. Da vi kjørte sist ble det jo ikke akkurat tider å slenge rompa i taket for. En person under 23. Såvidt... Vet ikke hva som går galt? Får håpe vi klarer oss greit i RoC da, men det virker ikke lovende. Jeg har fått høre at vi har en veldig "snill" kjørestil framfor andre, spesielt i bedriftscup'en, der går det hardt for seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke slik at VW/Audi-klubben praktiserer ferdighetskjøring da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er jo f*** meg invalidisert av disse armene mine - overtrent og overjobbet!!

Får ikke vært med på en stund ser det ut til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det et krav at man er med i klubben for å være med å kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må være medlem i klubben for å være med, unntaket som ble gjort sist gang var pga. familie ;)

Er det et krav at man er med i klubben for å være med å kjøre?

 

Da var 8. runden over. Ble bare seks mann ute på banen denne gangen også, men det betyr jo bare flere poeng til oss! Yngve satte noen bra tider, vant begge heat. Lars Olav klinte til i andre heat med ny pers (i cupen) på 22.899. Ikke verst! Jeg hadde og’følelsen før jeg skulle kjøre andre heatet mitt men endte på femte plass. Kom sammenlagt på tredjeplass. Telemarksbataljonen kom seg inn på fjerde og femte plass, Petter forbedret bestetiden med 1.04 sekunder. Det er ikke så verst! Stein Ove kuttet også på bestetiden sin, endte på sjetteplass. Neste gang må du snike til deg kart nr. 4!

 

Vi ble fort ferdige med cupen denne gangen og hadde litt tid igjen av det jeg hadde reservert for, så da ble det et ekstra heat på Yngve, Lars Olav og meg. Yngve traff 22.760 på 20. runden etter at jeg hadde fått en del runder under 23, bestetiden min ble 22.826. Det er tredje gangen jeg kommer under 23 på et heat, men selvfølgelig, etter at cupen var ferdig :o Hvor ble det av all kruttet til Lars Olav fra andre heatet? : klø :

 

Jeg og Yngve (eller kanskje det bare var meg?) prøvde å knuffe litt og det virket faktisk ganske bra! Det er artig å ligge tett bak noen og se hvordan de forskjellige sporvalgene virker på farten ut av svingene. Og til mandagen er det publikumsfinalen i Race of Champions, da gjelder det med å være hard i svingene. Der er det ikke noe hensyn å få! :D

 

Men nok tullprat fra meg. Legger ut ny resultatliste her nå, håper ikke jeg har fått med noen feil. You know the drill : ja :

http://www.inmotionracing.com/VACN,%20Drammen%20Gokart%20Cup%202005.02.23.xls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telemarksbataljonen kom seg inn på fjerde og femte plass, Petter forbedret bestetiden med 1.04 sekunder. Det er ikke så verst! Stein Ove kuttet også på bestetiden sin, endte på sjetteplass. Neste gang må du snike til deg kart nr. 4!

[/url]

 

det skal legges til at det gikk så hardt utover den karten jeg persa med (4'ern) at hjulbolten lå igjen i banen etter jeg hadde kutta svinger : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må være medlem i klubben for å være med, unntaket som ble gjort sist gang var pga. familie ;)

 

 

Da var 8. runden over. Ble bare seks mann ute på banen denne gangen også, men det betyr jo bare flere poeng til oss! Yngve satte noen bra tider, vant begge heat. Lars Olav klinte til i andre heat med ny pers (i cupen) på 22.899. Ikke verst! Jeg hadde og’følelsen før jeg skulle kjøre andre heatet mitt men endte på femte plass. Kom sammenlagt på tredjeplass. Telemarksbataljonen kom seg inn på fjerde og femte plass, Petter forbedret bestetiden med 1.04 sekunder. Det er ikke så verst! Stein Ove kuttet også på bestetiden sin, endte på sjetteplass. Neste gang må du snike til deg kart nr. 4!

 

Vi ble fort ferdige med cupen denne gangen og hadde litt tid igjen av det jeg hadde reservert for, så da ble det et ekstra heat på Yngve, Lars Olav og meg. Yngve traff 22.760 på 20. runden etter at jeg hadde fått en del runder under 23, bestetiden min ble 22.826. Det er tredje gangen jeg kommer under 23 på et heat, men selvfølgelig, etter at cupen var ferdig :o Hvor ble det av all kruttet til Lars Olav fra andre heatet? : klø :

 

Jeg og Yngve (eller kanskje det bare var meg?) prøvde å knuffe litt og det virket faktisk ganske bra! Det er artig å ligge tett bak noen og se hvordan de forskjellige sporvalgene virker på farten ut av svingene. Og til mandagen er det publikumsfinalen i Race of Champions, da gjelder det med å være hard i svingene. Der er det ikke noe hensyn å få! :D

 

Men nok tullprat fra meg. Legger ut ny resultatliste her nå, håper ikke jeg har fått med noen feil. You know the drill : ja :

http://www.inmotionracing.com/VACN,%20Drammen%20Gokart%20Cup%202005.02.23.xls

 

: ja : Kjapt levert Kenneth! Var nok en bra da, artig kjøring og hyggelige mennesker! Sitter igjen med ett par relativt godt forslåtte ribbein...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal legges til at det gikk så hardt utover den karten jeg persa med (4'ern) at hjulbolten lå igjen i banen etter jeg hadde kutta svinger : ja :

Ferdig lettet til jeg kjørte da, tusen takk ;)

Og Kjetil, du er ikke den første som drar hjem fra banen, lettere forslått. Men du klarte å gå ut for egen maskin, da satset du ihvertfall ikke for hardt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel i dag det er finale for å kåre de som skal være med å knive med de beste innen norsk motorsport den 12.mars :)

 

Når var oppmøte Kenneth? Eller Yngve?

 

Utklipp fra debattforumet til Motorsportavisa:

 

"Da var alle kvalifiserings rundene kjørt, beste tid er:22.225 og den er satt av Kent Ekeland fra Team Klovner i Kamp. Finalen går på mandag.

Den blir skikkelig spennende da det kun skiller 2 TIDELER fra 1 til 15 mann. Det er 25 stk som er kvalifisert til mandag og noen av disse får altså være med den 12 mars. Lykke til alle dere 25........ "

 

Vi får være litt mer råtasser i dag tror jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel i dag det er finale for å kåre de som skal være med å knive med de beste innen norsk motorsport den 12.mars :)

 

Når var oppmøte Kenneth? Eller Yngve?

 

Mener oppmøte var 1700 , mistet plassen hvis vi ikke var der til 1730. Jeg satset på å møte opp kl 1630.

 

Det kan se ut som tiden i kvalifiserien så langt er ganske bra, så vi må nok slite for å komme videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener oppmøte var 1700 , mistet plassen hvis vi ikke var der til 1730. Jeg satset på å møte opp kl 1630.

 

Det kan se ut som tiden i kvalifiserien så langt er ganske bra, så vi må nok slite for å komme videre.

 

Oi, var det såpass tidlig ja. Går vel med hele kvelden hvis 25 stk skal kjøre et par ganger hver. Var det sånn at vi ikke trengte å betale i dag siden vi betalte 300kr sist gang?

 

Tror vi skal slite bra for å komme med ja, får bare kaste oss over kart nr 4 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi skal slite bra for å komme med ja, får bare kaste oss over kart nr 4 ;)

Sist vi var der jobbet de med å stille denne ned... ;) Bare å satse på at de ikke har tatt i for mye! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det sånn at vi ikke trengte å betale i dag siden vi betalte 300kr sist gang?

 

Ja, det stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til idag!! : ja :

 

Jo takk, men vi klarte desverre ikke redde VACN's ære i dette racet : bh :: bråk :: gråter :

 

Var tilslutt 23 deltagere, hvor vi fikk kjøre 2 heat hver. Så ble de 15 beste delt i A, B og C-finale med 5 deltagere i hver. Klarte å karre til meg startposisjon 2 i C-finalen, men havnet bakpå fra start og lå som nr 3 en god stund før nr 2 ble passert... Fikk t.o.m. advarsel etter å ha dytta han i ræva i et par runder. Da hadde jo selvfølgelig førstemann klart å stikke unna med en god ledelse. Klarte nesten å ta han igjen, men nesten holder jo ikke mål.... : bråk : Satt ny personlig beste med 22,213 og var også raskest av samtlige som kjørte i dag *skryte* : rolleyes ...men hva hjelper det!

 

Vurderte å lage en ny tråd ut ifra vår desperasjon, men vi får gå i oss selv og tenke! Tror Yngve og Kenneth er like skuffet etter å ha fått de værste kartene som var på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.