VACN Drammen, Gokart Cup 23.02.05

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt til å lage en egen "rapport-tråd" her, men like greit å ta det her når du først har startet.

Jeg hadde ikke så store forventninger til meg selv. Fikk høre at de femten beste under kvalifiseringa hadde tider mellom 22.2 og 22.4. Hopp i havet tenkte jeg da, det går aldri! Men så var det ned og følge med da. Første heat, gokart nr. 5 på sisteplass. Andre heat, gokart nr. 5 på sisteplass. Tredje heat. Der skulle Yngve og jeg kjøre sammen. Fett nok tenkte jeg. Yngve fikk kart nr. 4 som har vært værstingen siden vi begynte å kjøre vår egen cup, men det gikk rykter om at den var justert ned. Så var det min tur. Gokart nr. 5! Og gjett hvor den havnet! Sisteplass! Juhuuu... Ikke nok med det, etter at Yngve hadde kjørt kom det en testfører blandt de ansatte i hallen der for å teste nr. 4. Den ble sendt rett ut av banen, var ikke nok krutt i den. Tror forresten at Yngve endte på plassen over meg, uten at jeg skal si det helt sikkert. Så var det andre omgang. Yngve fikk kart nr. 6, som også gikk som en bøtte med lunken møkk. Og jeg? Nummer 5! O helga natt... Yngve og jeg kom på delt sisteplass med rundetid på 23.169. Vi var ihvertfall sammen om det da. Jeg hadde ikke regnet med å hevde meg så mye i turneringen her for jeg føler meg ikke "så" flink. Men i en av finaleomgangene kjørte sjåføren av gokart nr. 5 inn i pitten etter noen få runder pga. den var rett og slett for treig. Rundetidene hans var over sekundet tregere fra forrige gangen han kjørte. Samme gjorde også føreren av gokart nr. 6 litt senere. Så Yngve og jeg hadde veldig uflaks med trekninga der. Tom-Rune var heldig og satte noen veldig pene tider!

 

:tilber: :tilber: :tilber: 22.213 Respekt!!

 

Dessverre var det ikke notert da rundetidene ikke hadde noe å si i C-finalen, men det var dagens raskeste runde. Men da fikk vi alle vår porsjon uflaks i dag. Sånn kan det gå!

 

Se alltid lyst på livet, sang Øystein Sunde i en sang. (Noe jeg har tatt til meg)

Vi fikk kjørt mye for de 300 vi betalte ved kvalifiseringen! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer til oss alle!! :(

 

Sorry Kenneth, kan ikke annet enn å humre av innlegget ditt. :o

Skjønner ikke at det skal gå an å være så uheldig med trekning av gokart. Stod og fulgte med da du og Yngve kjørte det siste heatet, og det virket som det ikke var nok futt i de gokartene dere hadde fått tildelt. Tror dere endte opp på 23.155 begge to tilslutt. Bedre lykke neste gang får vi si. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se alltid lyst på livet, sang Øystein Sunde i en sang

 

FEIL, det var Lillebjørn Nilsen!

BTW: Kondolerer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh!

Sitter og humrer litt selv. Jeg hadde ikke ambisjoner om å vinne dette greiene også, men vi gikk jo ut så det kosta etter på en ganske tragikomisk måte. Shit happens, bare å tørke seg og trekke opp og komme seg videre. Det hadde jo selvfølgelig vært kult å fått testa banen med en frisk gokart, nå når den var såpass innkjørt. Men det er bare sånn det er. Noen ganger har man flaks, andre ganger har man uflaks. Jeg hadde jo igrunn flaks som klarte å komme meg videre, normalt har jeg ikke vært på topp tre lista i vår egen cup, bare frafall som gjorde at jeg fikk plass.

Men jeg henger ikke med nebbet, synes det var en kul kveld med masse kjøreing og action, spesielt i finalen, tydeligvis ikke noen som tok hensyn til damer der nei! : haha :

 

Lillebjørn Nilsen ja, der sa du noe. Jaja, begge var Gitarkamerater :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.