#26 Skrevet Desember 13, 2005 Har du prøvd Runar? Faktum er ihvertfall at mange kjører med 10x17/18 på Golf IV uten å valse, og som du sikkert er enig i så bygger 10x18 ca 12 mm mer ut enn det Espen har idag 8x18 ET20 og da er det relativt godt med klaring.. Har ikke prøvd, bare overfører tankegangen fra bakhjulene på nåværende og tidligere Passat som i hvertfall ikke har dårligere plass til hjul bak enn Golf 4. Hadde 9,5x18 ET30 bak på Passaten og det gikk ca greit hvis ikke bilen er for lav bak. Prøvde også 5mm spacer, dvs 9,5x18 ET25 som tilsvarer 10x18 ET 31 og da begynte problemene med subbing å bli mer drastiske... 225/40 18 strekte dekk var det da. Nå med 9,5x20 ET43 skulle man da tro at det går helt fint siden det bygger 13mm lengre inn og samme dekkbredde, men problemet er at felgen ligger mye nærmere skjermen og kan subbe direkte hvis bilen skrus helt ned bak. Men siden vi snakker om 18 tommere så blir forhåpentligvis ikke dette så stort problem på Golfen. Men med 10x18 ET 33 så vil hjulet ikke kunne fjære opp i bakskjermen og da må bilen være knallstiv og/eller litt høyere enn med smalere hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 13, 2005 Regne feilen er nå rettet ikke alltid like enkelt å tenke rett seint på kvelden.. Men takker for god hjelp å har nå lært noe nytt om innpress Bilen er meget stiv nå å blir vel enda stivere etterkvart så tror ditta skal gå bra Så får vi se om det dukker opp nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 30, 2005 Noen som har noen linker til sjapper der de selger adaptere til Porsche? Fra 4x100 til 5x130..... + Hvis noen har handla der de de legger ut link for, info om div ang fimaet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 30, 2005 Noen som har noen linker til sjapper der de selger adaptere til Porsche? Fra 4x100 til 5x130..... + Hvis noen har handla der de de legger ut link for, info om div ang fimaet... Kjøpte mine på Cult-Society 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 30, 2005 Ecstuning.com har ser jeg.. har handlet litt med dem å veldig rask levering å har ikke noe negativt å si på dem uten om at frakta kosta en del. søkte på golf 2 no men om du har golf 3 så kan det vær der er fler valg.. http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=16v&model=Golf%20II&submodel=&category=Suspension&subcategory=Wheel%20Adapters H&R Trak+ Wheel Adapter - 25mm thickness ES#1280 Allows for the mounting of 5x130 - 71.6mm bore (Porsche wheels) $159.95 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 30, 2005 Kjøpte mine på Cult-Society Adressen dit, har du den? ET 22 eller 25 jeg skulle satse på, var det ikke det? 3500kr du ga for dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 30, 2005 http://www.cult-society.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 30, 2005 F*** skulle aldri gått inn på den siden! Fikk kjempe lyst på det golf 4 fanger/kanal skjørt settet til golf 3:evil: Men blir litt dyrt Finner ikke noen adaptere der da men:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 30, 2005 F*** skulle aldri gått inn på den siden! Fikk kjempe lyst på det golf 4 fanger/kanal skjørt settet til golf 3:evil: Men blir litt dyrt Finner ikke noen adaptere der da men:rolleye: du må sende dem en mail. Hyggelig å handle med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 30, 2005 Ecstuning.com har ser jeg.. har handlet litt med dem å veldig rask levering å har ikke noe negativt å si på dem uten om at frakta kosta en del. søkte på golf 2 no men om du har golf 3 så kan det vær der er fler valg.. http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=16v&model=Golf%20II&submodel=&category=Suspension&subcategory=Wheel%20Adapters H&R Trak+ Wheel Adapter - 25mm thickness ES#1280 Allows for the mounting of 5x130 - 71.6mm bore (Porsche wheels) $159.95 Er det prisen på et par eller komplett sett med 4 da mon tro ? Slike adapter blir oftest solgt som par dvs 2 adapter-spacere. Jeg kjøpte et sett med H&R adaptere til min S4 på Ebay i Tyskland for knappe 1500 inkl frakt for 4 stk spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 30, 2005 Er det prisen på et par eller komplett sett med 4 da mon tro ? Slike adapter blir oftest solgt som par dvs 2 adapter-spacere. Jeg kjøpte et sett med H&R adaptere til min S4 på Ebay i Tyskland for knappe 1500 inkl frakt for 4 stk spacere Hade kanskje gått an å få tak i adaptere på ebay ja, men jeg kan ikke ebay så da: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 30, 2005 http://www.ebay.com eller .de eller .co.uk alt ettersom.. så trykke du på ebay motor (ebay.com) så skrive du bare inn wheel adapter å søke.. så er det muligens bare å leite.. kan skrive inn merke på søket med for å gjør det mer eksakt så er det bare å prøve seg fram. ebay.de trykker du på auto & motorrad så søker du på samme, eventuelt finner du ut hva det heter på tysk.. http://babelfish.altavista.com mulig den klarer å oversette Så lenge du vet ka du leita etter så er ikke ebay så veldig vanskelig Eller du bare søker på vw så sortere deg fram til ka du ska ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 20, 2006 BØMP. Står nå på tampen til å bestille meg adaptere til felga mine (ja veit jeg er treig:o ) Lurte på hvor breie jeg skal bestille? 25mm gir et ET 27 22mm gir et ET 30 Orginalt på min er det vel ET35, så bør jeg da bestille meg 22mm eller 25mm? Link til sider hvor de har adaptere hadde også vært fint, har sendt mail til cult-society og de har fra 25mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...