trekke defa ledning fra motorrom til kupe

Anbefalte innlegg

Har nå stått i flere timer å prøvd å finne en plass som jeg kan trekke defa ledning fra motorrom til kupe,men jeg finner ingen plass.

Tatt ut alt av gummipropper som jeg eventuelt kunne trekt ledningen,men det går ikke,for det er allverdens av dritt bak gummiproppene,isolasjon også treffer jeg rett i noe plastgreier,så det blir alt for trangt visa versa.Noen som har noen tips,må jeg borre på nytt hull i torpedoveggen da eller?.

Begynner å bli rimelig oppgitt : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil? greit å få med det...

På min A4 B6,så la jeg den inn på passasjer siden så den kommer inn bak hanskerommet.Må lage hull i isolasjonen..

Er ikke mye klaring så det enkleste er å ta ut hanskerom boxen,det er akkuratt plass til kabelen når du setter på plass hanskreomkassa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringsboksen kan jo være et alternativ, alt etter hvilken bil det er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finns som regel alltid en inngang:) bare ikke finn på å borre egne hull;)

Du kan vel gå veien igjennom innerskjermen, altså bak forhjulet. Der sitter det som regel en del ubrukte gummigjennomføringer i diverse diameter som du kan klippe av tuppen på og bruke.

Har sett noen tilfeller hvor folk bruker sikringsbokser, og ecu bokser osv. Som regel ikke smart, for hvis det ikke blir 100% vanntett begynner kronene å rulle etterhvert;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare ikke finn på å borre egne hull;)

Spørs vel litt på biltypen. På C4 med klimaanlegg så er det enklest, raskest og en fin løsning å borre selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

a4 b6 det er snakk om her...har tatt ut hanskerommet,men det er enda en jævla boks der :P ...boksen til derre kupefilter opplegget regner jeg med...må jo evt. ta vekk den da,men det er jo sikkert en god del skruer.løsna 2 skruer men var nokk mere enn det boksen satt fast i...det er jo isolasjon også utenpå det er det jo slik gummi opplegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrudde kun ut hanskerommet,dyttet ledningen igjenom isolasjonen.

Det er ikke plass til ledningen med beskyttelsen så den går kun rett inninfor gummi proppen så går kun ledningen videre.

2010-09-29 20.50.50.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,var der jeg prøvde å trekke ledningen gjennom jeg også,men tok du å bare dytta den rett fram,så kom ledningen fram til deg da eller?.Kjenner at vis jeg har fått litt bøy på ledningen,så kunne jeg ha kjørt den litt til siden for det virker som at det er ett lite åpenrom der..Men så er det jo ganske umulig å få bøy på den,for det er jo nokså begrenset med plass :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er trangt men det gikk..den må vel ned vist jeg ikke husker feil..

Men det kommer vel litt ann på hvilken kabel du har da..om du har rund plugg eller den flate til vifta..

images.efulfilment.de.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er rund den pluggen jeg har.prøvde i sta og dra den nedover,kabeln gikk nedover den,men jeg fant den ikke da.

får vell prøve litt i morgen å ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.