#1 Skrevet September 29, 2010 Den slitasjevarsel lampa har begynt å lyse i bilen nå. Mene, er det noen som vet hvordan jeg kan få sjekke hvilken side det er? Jeg har sånn håndholdt skanner, men den finner ingen feil med bremse systemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2010 bytt på begge sider uansett. man, skal alltid bytte på begge sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2010 ja, det vet jeg.. Men hvilken side, forran eller bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2010 ja, det vet jeg.. Men hvilken side, forran eller bak. varslingen din er foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2010 Så det er ingen varsling på klossene bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2010 er 99,9% sikker på at det ikke er bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2010 Oki Takker. Da prøver jeg å bytte foran imorra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2010 Du gidder ikke bare stikke huet utafor bilen å se da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...