#1 Skrevet September 30, 2010 Hei bestile meg noen s6 skiver fremme fra cquence.net holder til i statene tror jeg, fekk skivene, men di var bare 276mm diameter? sendte mail å di va fast bestmet på at di ha sendt rett å hørt med fleire forhandlere og alle mente di sku ver 276mm? meen passer verfall ikke, di jeg trenger er 314mm.. Er det 2 størelser? noen forskjell mellom usa og europa? hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2010 Usa bruker mindre bremser enn europa. 276mm er USA bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2010 Var det jeg tenkte meg.. Bra jeg fann ut det nå etter jeg har bestilt. men men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2010 276mm på S6 US 314mm på S6 Euro 323mm på S6 plus Euro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...