#1 Skrevet September 30, 2010 Har hatt en kræsj med bilen, og takstmannen nekter for at denne gikk i stykker pga. ulykken... Har aldri hørt om problemer med denne så skulle gjerne hørt om andres erfaringer her? Det er en Bosch pumpe delnr: 0265220408 (Bosch) VW-nr: 8E0 614 111A Det er altså lekasje i den mekaniske delen, ikke problemer med den elektriske delen som jeg har hørt av og til kan skje. Problemet er at det lekker ut bremsevæske fra en slags ventil høyt oppe på motorsiden av pumpa, på en aluminiumskopp (den er dekket av en sort plasthette). Ny koster vistnok pumpa 13500,- pluss mva og i tillegg montering, så jeg ønsker å få tak i denne brukt. Har noen dette, eller forslag til hvor jeg får tak i dette?? Har hørt med Norsk Motorsenter, men de har kun den elektriske delen... De hadde aldri vært borti et tilfelle der denne var defekt! ... Så jeg mener det er realistisk at dette er direkte relatert/årsaket av kræsjen.. Thor-Erik 908 99 827 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2010 Er det noen som har noen erfaringer med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...