#1 Skrevet Oktober 1, 2010 (endret) Hei Noen som har noen gode forslag til hvordan jeg får løs de to unbrako boltene som holder braketten til caliperen bak på en Audi A4 2000 mod? Har prøvd og varmet også uten hell... Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2010 Dratt rundt umbrakoen? I så fall så får du tak i slik hylse opplegg som "klemmer" rundt bolten når du drar til. Hvis du skjønner hva jeg mener De fleste bilverksteder har slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2010 Takk for tips!! Har ikke dratt rundt enda, men jeg kommer vel kanskje til å gjøre det ved neste forsøk.. De hylsene du mener har jeg ikke sett før.. Har vært å kjøpt litt mer verktøy, Torx piper bla. Får gjøre et nytt forsøk i morra, må først til Audi verksted å hente nye bolter, de måtte bestilles.. Vet du hvor man kan få kjøpt slike hylser? Frank Dratt rundt umbrakoen? I så fall så får du tak i slik hylse opplegg som "klemmer" rundt bolten når du drar til. Hvis du skjønner hva jeg mener De fleste bilverksteder har slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2010 Uff, vet ikke hva de heter... Brukte slik når jeg dro over umbrakoen på kalipteren min Fungerte veldig bra! Men du kan jo gi torx en sjangs først da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2010 Og der løsnet de:) Funket med rørtang og kobberhammer, sauset de inn med 5-56 i går så det hjalp vel det også Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...