Brakett til caliper bak A4 2000

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har noen gode forslag til hvordan jeg får løs de to unbrako boltene som

holder braketten til caliperen bak på en Audi A4 2000 mod?

Har prøvd og varmet også uten hell... : mad :

Frank

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dratt rundt umbrakoen? I så fall så får du tak i slik hylse opplegg som "klemmer" rundt bolten når du drar til. Hvis du skjønner hva jeg mener :P

De fleste bilverksteder har slikt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips!! Har ikke dratt rundt enda, men jeg kommer vel kanskje til å gjøre det ved neste forsøk..

De hylsene du mener har jeg ikke sett før.. Har vært å kjøpt litt mer verktøy, Torx piper bla.

Får gjøre et nytt forsøk i morra, må først til Audi verksted å hente nye bolter, de måtte

bestilles.. Vet du hvor man kan få kjøpt slike hylser?

Frank

Dratt rundt umbrakoen? I så fall så får du tak i slik hylse opplegg som "klemmer" rundt bolten når du drar til. Hvis du skjønner hva jeg mener :P

De fleste bilverksteder har slikt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, vet ikke hva de heter... Brukte slik når jeg dro over umbrakoen på kalipteren min :) Fungerte veldig bra!

Men du kan jo gi torx en sjangs først da :) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der løsnet de:) Funket med rørtang og kobberhammer, sauset de inn med 5-56 i går så det hjalp vel det også:)

Frank

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.