Audi A4 b5 - Sentrallås/Cruisekotroll problem

Anbefalte innlegg

I dag fant jeg ut noe litt merkelig : smil :.

Etter at jeg flyttet over cdspilleren fra Audi 100`en min (Tornadorot) til A4en, den dagen da jeg skulle begynne å kjøre A4en til daglig, så fungerte hverken fjernstyringen på nøkkelen, eller alarmen koblet inn. Tok en diagnosekontroll på bilen å fant ut at det var dårlig dekning i nøkkel, så da var det første som slo meg, at det var på tide å skifte batteri i nøkklene. Dette gadd jeg ikke gjøre der å da, men idag flyttet jeg tilbake cdspilleren igjen til 100`en, å da plutselig koblet alarmen inn og fjernstyringen fungerte : klø :

Endten så liker ikke A4en Pioneer:p, eller så må det være noe spesielt med noen av koblingene i ledningsnettet på bilen, som gjør til at....vet ikke helt...cdspilleren blokkerer alarm/fjernstyring av sentrallås ?

Høres dette logisk ut, eller er jeg helt på blåbærtur nå ? : rolleyes:P

Noen som har vært borti det samme ?

Tror jeg setter tilbake den andre cdspillen som fulgte med bilen når jeg kjøpte den, for da fungerte det hvertfall som det skulle ;). Det var/er en forholdsvis ny årgang, Blaupunkt spiller !

Har også en orginal cruisekontroll på bilen som det ikke har vært liv i siden jeg kjøpte bilen: bh :

Kunne ikke finne noen feil anngående cruisekontroll når jeg tok den diagnosetesten som jeg nevnte over her.

Noen som vet om denne har en sikring som kan være defekt ?

Når jeg skrur av/på cruisekontrollen på hendelen , skjer det ikke noe som helst......Helt død er den : klø :

Noen som har noen lure tips på lur her da : smil : ?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.